Złoto, brąz i bordo - makijaż SBS

Dziś naszło mnie właśnie na taki makijaż. Myślę, że bardziej nadaje się na wieczór niż na dzień, ale co tam... :)








KOSMETYKI UŻYTE :
  • podkład Rimmel Lasting Finish, kolor 200 soft beige
  • KOBO Ideal Cover Make Up, kolor 403 sand beige
  • puder ryżowy Kryolan
  • duo do konturowania e.l.f.
  • róż e.l.f. candid coral
  • puder rozświetlający Joko Mineral Powder kolor, J 04
  • żel do rzęs i brwi My secret
  • cień do brwi My Secret Mat 507
  • cień My Secret 505, beż matowy
  • cienie Sleek Storm i Original 
  • czarna kredka Avon
  • tusz Rimmel Sexy Curves
  • pomadka Avon Color Trend, kolor pink sunrise
Pozdrawiam ciepło w ten chłodny, niedzielny poranek :)

15 komentarze:

doma.123 pisze...

piękny makijaż dla zielonych oczu :)
Pozdrawiam

doma.123 pisze...

Zostałaś otagowana :) -> http://czartoszka.blogspot.com/2011/06/top-10-award.html

Independent Woman pisze...

Dziękuję i również pozdrawiam:)
Ooo, chętnie odpowiem na ten tag :)

tylkokasia pisze...

Ale fajnie że znalazłam Twój blog :)
Śliczny makijaż Marta :)

Basia8212 pisze...

Ślicznie:-)Super, że założyłaś bloga!:*

Misiamix pisze...

Świetny makijaż! ;) Pozdrawiam, kosmania.

merczens pisze...

super że tu jesteś! jesteś jedną z osób której mi najbardziej brakuje bez YT :) naprawdę się cieszę że będę mogła sobie czytać co tam i jak tam z Twoimi makijażami :)) a makijaż jak zwykle super :) buźka!

pannajoanna pisze...

noo doczekałam się :D Marta na blogerze :) będę zaglądać :*

kleopatre pisze...

Świetny stepik a makijaz śliczny:)

Peach pisze...

Śliczny makijaż :)

Zapraszam do siebie : zmakeupizowani.blogspot.com

Ps. dodaję się do obserwatorów :)

Yasminella pisze...

Dobry dobry kogo me oczka widzą xD

A mi najbardziej podoba się pomadka xD

saharu pisze...

naprawde fajny blog bede zagladac i pozostawiać slad zapraszam do siebie i dodałam do obserwowanych .www.saharu88.blogspot.com

Katrin pisze...

świetnie że założyłaś bloga :)))
zapraszam do mnie
www.hikatrin.blogspot.com

Karolina Julia Alicja... pisze...

Bardzo ładna szminka. Makijaż piękny ;)

sypa pisze...

Czekamy na kolejny make-up ;) ! :*

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook