Brzoskwinia i róża. Makijaż dnia (21 lipca 2011)

Tak jak w tytule:) To mój dzisiejszy zwyklak. Makijaż częściowo wykonałam produktami z wymianki. Wydaje mi się, że efekt końcowy całkiem w porządku:)

P.S.: Mam dziś na sobie próbkę nowego zapachu La Perla Divina. Coś fenomenalnego. W nutach zapachowych ma szampan i truskawkę. Ostatnio poluję na nowy zapach i najprawdopodobniej będzie to właśnie Divina. <3 <3 <3



 Kosmetyki użyte :
-podkład KOBO Satin Finish Make Up
-korektor Avon
-puder Almay
-bronzer Clarins
-róż MAC Warmth of coral
-rozświetlacz e.l.f.
-baza pod cienie Artdeco
-cienie Guerlain
-czarna kredka Avon
-tusz do rzęs Astor Big&Beautiful
-pomadka Golden Rose 115

Dziś powinna pojawić się notka z kolejną metamorfozą :)

Pozdrawiam ciepło, 
Marta

4 komentarze:

hannnah pisze...

jesteś bardzo ładna:) i fajny makijaż:D jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam gorąco do obserwacji;**

Jeanette pisze...

Tak patrzę na Twoje zdjęcia i mam wrażenia, że makijaż przychodzi Ci łatwiej niż przeciętnej dziewczynie. Po prostu na takich oczach wszytko się dobrze prezentuje. Ah.. jak zazdroszczę:-)

tylkokasia pisze...

Fajnie Ci w różu :)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Baardzo lubię takie kolory, wczoraj właściwie miałam coś podobnego na oku ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook