Efektowny makijaż na szybko :)

Jedną z moich ulubionych metod na zrobienie fajnego makijażu "w 5 minut" jest nałożenie wyrazistego koloru na górną i dolną powiekę, czarnym cieniem zaznaczenie zewnętrznego kącika i aplikacja linera :)

Podoba Wam się ? :)



Kosmetyki użyte :
  • podkład Astor 16h mineral match, kolor 003
  • puder sypki Inglor, nr 14
  • Ideal Cover Make Up Kobo
  • bronzer Clarins Summer Bronzing Compact
  • róż Maybelline, nr 10 twin peach
  • rozświetlacz Joko Mineral Powder
  • baza pod cienie ArtDeco
  • cień główny Kiko, nr 26
  • odrobina pomarańczy z paletki Sensique inspired by earth
  • czerń z podwójnej paletki Dior
  • liner Essence, nr 02
  • tusz Rimmel Sexy Curves 
  • szminka Golden Rose 121
  • błyszczyk bezbarwny Avon

18 komentarze:

Basia8212 pisze...

Wykonanie super, ale kolor chyba nie dla Ciebie;-)

Independent Woman pisze...

A ja się w nim rewelacyjnie czuję :)

Lady In Purplee pisze...

Mi się w nim bardzo podobasz ;)

Agnieszka pisze...

Samo wykonanie jest ok, i dobrze, że się w tym makijaży dobrze czujesz, ale moim zdaniem kolor niekoniecznie Twój- zgadzam sie z Basią.
Pozdrawiam :*

merczens pisze...

podoba się :)

sypa pisze...

cudnie ;)

kleopatre pisze...

Makijaż pięknie wykonany, ale szczerze mówiąc pomyslalam to co dziewczyny - wydaje mi się, że ten kolor Ci nie służy, ale przeciez najwazniejsze zebys to Ty sie dobrze czuła:)

klusek pisze...

kolejny cudowny makijaż :)

tylkokasia pisze...

Ja się jedynie mogę podpisać pod Basią i Agnieszką i Kleopatre. Wykonanie super ale nie wyglądasz w nim korzystnie...

Independent Woman pisze...

Aj... Ile ja już razy dostałam operę za takie kolory od Was... ale co ja poradzę, że ja takie uwielbiam i na prawdę świetnie się w nich czuję? :)Muszę chyba bliżej się w lustrze przyglądać :D
Całusy :***

eklera12 pisze...

śliczny:) dodaje do obserwowanych:) i zapraszam:)

Na Krawędzi pisze...

b.ładny makijaz:)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Diabelski kolor ;)

emiba888 pisze...

Świetnie piszesz . Piękne oczy i kolorek taki .. diabelski . Dodaje do obserwowanych i zapraszam na www.weloveefashion.blogspot.com . Dopiero zaczynam i licze na komentarz .

grzee pisze...

kolory przepiękne, ale oczka takie zmęczone się wydają :(

Farizah pisze...

może i oczka zmęczone ale to może przez brak uśmiechu??

dodsab pisze...

Kolory ładne, ale ci nie pasują :(

Majson pisze...

Zrobisz notkę ze recenzją i zdjęciami pomadek z Golden Rose???? proszę

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook