Haul + zlepek zdjęć z wypadu

Witajcie :*

    Przepraszam, że nie napisałam nic dla Was będąc na urlopie. Miałam bardzo ograniczony dostęp do sieci. :(  Niestety, jesteśmy już w domu. Z przyczyn od nas niezależnych musieliśmy wracać 4 dni wcześniej. Ale wszystko dobre co się dobrze kończy. :) Wracając do domu, wstąpiliśmy na zakupy do Galerii Krakowskiej. ;] Oto co kupiłam ostatnimi czasy :








A tutaj kilka zdjęć z gór :

      Jeśli macie jakieś pytania, piszcie! :)

Pozdrawiam ciepło,
Marta :)

9 komentarze:

merczens pisze...

piękne zdjęcia z gór :) w jakiej miejscowości byliście?

monis1900 pisze...

Świetne zakupy :) Kocham góry, byłam tam niezliczoną ilość razy :)

Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)

Independent Woman pisze...

merczens - Szczawnica :)
monis1900 - pozdrawiam :)

Basia8212 pisze...

Szczawnica jest piekna, okolice czorsztyna, Niedzicy też;-) Super zakupy!Buziakczki:*

monis1900 pisze...

Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: http://monique1900.blogspot.com GRATULACJE!!!

pannajoanna pisze...

super zakupy i piękne gory :) ja już odliczam dni do wyjazdu ale to jeszcze aż całe dwa tygodnie :) cieszę się, że wypoczęta powracasz na bloga :)

makeupEu pisze...

świetne zakupy najbardziej podoba mi sie mozajka z clarnis :) bardzo lubie te kosmetyki :) chodz nie powiem bo reszta tez niczego sobie.
Kozystajac z okazji chcialm zaproscic Cie noe mojego nowo zalozonego bloga :)
http://makeupeu.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie

Karolina Julia Alicja... pisze...

Kosmetyki są piękne wizualnie, szczególnie mozaika Clarins ;) Ładnie tam, tak zielono, nie to co w mieście :p

MATLEENA make up pisze...

fajny ten róż z maca :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook