Kolejne podejście do OSS Sleek.

     Tak jak myślałam - z perłą lepiej będzie mi się pracować. Rewelacyjne kolory. Makijaż bardzo mi się podoba:) A Wam?? :)







Kosmetyki użyte :
  • podkład Clinique
  • Ideal Cover Make Up Kobo
  • puder ryżowy Kryolan
  • róż w kremie Maybelline berry
  • Warm Bronzer e.l.f.
  • rozświetlacz Manhattan
  • NYX Jumbo Pencil milk
  • paletka Sleek Oh So Special
  • matowy beż My Secret 505
  • czarna kredka Avon
  • tusz do rzęs Rimmel Sexy Curves
  • pomadka Golden Rose 115
Pozdrawiam,
Marta

12 komentarze:

Misiamix pisze...

kurczę, super są te kolory z paletki! nie ma na co czekać tylko zamawiać! ;D a makijaż cudownyyy!

merczens pisze...

kusicie tą OsS :)

Pieknoscdniablog pisze...

Prześlicznie, idealne kolory dla Ciebie:)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Łał, niesamowite połączenie kolorów, pięknie. Też mam tę paletkę i jestem zadowolona z odcieni ;)

KingaMakeUp pisze...

Ooo, kojarzę Cię z YT :)
Bardzo fajny makijaż, podoba mi się róż w wewnętrznym. Ta paletka musi być jak najszybciej moja :)

Basia8212 pisze...

Ślicznie, kocham cień Gateu;-)

helloyellow. pisze...

Świetny makijaż! Bardzo mi się podoba, oczywiście dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam.

Independent Woman pisze...

Basiu - podobny do niego jest w paletce Original o ile nie identyczny :)

Dziękuję za opinie :)

Agnieszka pisze...

Super :D

Na Krawędzi pisze...

b.ładny makijaż:)

sypa pisze...

Ślicznie ;)
mówił Ci już ktoś, że jesteś podobna do Jessicy Alby?

Independent Woman pisze...

Dziękuję, ciezę się, ze Wam się podoba :)

sypa - jeszcze takiego komplementu nie słyszałam, dzieki :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook