Makijaż dzienny. Niedziela, 17 lipca 2011r. :) + bonus

Dziś zmalowałam coś takiego, w ramach testów nowych kosmetyków. Nic specjalnego. Brązowe oko i różowe usta. Mnie się podoba, a Wam jak?




Do makijażu użyłam:
- podkład Lancome
- korektor KOBO
- puder MAC
- bronzer Clarins
- róż Chanel
- rozświetlacz YSL
- paint pot MAC groundwork
- cienie Inglot
- beżowy cień My Secret
- liner Essence
- tusz Rimmel
- czarna kredka Avon
- konturówka do ust Inglot
- pomadka Golden Rose 115

Jako bonus wstawiam moje wczorajsze wypociny :) Wzór mnie zauroczył! ^^

Całusy:*

9 komentarze:

sypa pisze...

o, śliczny wzorek ;)

Misiamix pisze...

masz piękne oczy ;)

Keysi pisze...

fajny ten makijaz mozna uznac za dzienni i nocny jak by go troche przyciemnic świetny ten wzorek :)

MATLEENA make up pisze...

ładny makijazyk, ale do kreski powinnaś się badziej przyłożyć ;)

zapraszam na rozdanie u mnie

tylkokasia pisze...

świetny masz kolor włosów :)

Lady In Purplee pisze...

podoba mi się ;) sama często w podobny sposób się maluje :)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Świetny makijaż :) No i wzór też śliczny, piękny kolor.

grzee pisze...

pasuje do Ciebie tego typu makijaż :)
a wzorek jaki piękny! też zastanawiałam się nad czymś podobnym w moim pokoju :)

Inopportune . pisze...

fajny makijaż .:D
A wypociny tez niezłe :D zapraszam do siebie obserwujemy ?

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook