Mini mini haul i kolejny makijaż z paletką Sleek :)

Zacznę od haul'u. Wczoraj byłam na zakupach spożywczych w Realu i jakież było moje zaskoczenie gdy na dziale z kosmetykami zauważyłam Lip Smaker'y firmy Bonne Bell! :) Szybko złapałam dwa. Cena jednego to 9,99zł :)


Później na szybkości wskoczyłam do Rossmanna po nowe farby w celu zintensyfikowania koloru na mojej głowie :D Aktualnie jest bardzo fajna promocja na farby L'Oreal Feria Preference (ja wybrałam kolor 74 Mango) 25,99zł z 32,99zł. Wydaje mi się, że to dobry czas by je kupić, ponieważ w cena regularna jest dość wysoka.


Złapałam też nowy lakier do paznokci. Bardzo spodobał mi się jego intensywny, malinowy kolor który na zdjęciach niestety nie wyszedł tak fajnie. Zapłaciłam za niego ok. 7zł.




I na koniec makijaż "bardzo na szybko" a właściwie "expressowo". Widać niedociągnięcia ale.. wystawiam by zaprezentować samą ideę! :D




A teraz, uciekam na kolejne wesele w tym roku. Już powoli mam dość...

Pozdrawiam, 
Marta

13 komentarze:

guinessi pisze...

Kochana, cuuudne te oczyska:D idea baombowa :) Co to za cienie ??:) zapraszam do siebie www.guinessi.blogspot.com

Shazme pisze...

LipSmacer'y są też w Rossmannach na dziecięcym :)

merczens pisze...

kocham ten makijaż <3 i farbę!

Farizah pisze...

bardzo ładny makijaż i.. jakie ty masz wielgaaachne oczyska! też chcę takie!
ja też ostatnio widziałam lip smackery ale w rossmanie:D

Nutellaestrela pisze...

Ja właśnie tych LipSmacer'ów nie mogę znaleźć nigdzie:/ śliczny makijaż i oczy:OP
pozdrawiam

KOSMETASIA pisze...

makijaz przecudowny!:)

grzee pisze...

chętnie pójdę za Ciebie na wesele, bo nie pamiętam kiedy byłam... :( uroczy makijaż :)

Natalia pisze...

Fajny make-up :)

lajfstyle pisze...

ja widziałam ostatnio lip smackersy w rossmanie! i byłam też w wielkim szoku!
makijaż podobał mi się bardziej z zielenią :) ale ten też jest ciekawy!
pozdrawiam! :)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Bardzo wesoły makijaż :>

Misiamix pisze...

fantastycznie wyglądasz w tak kolorowym makijażu ;) mam nadzieję, że wesele udane. ;-) pozdrawiam!

mkmakeup pisze...

Jak mi sie podobają Twoje makijaże to poezja. Masz kobieto dar. Co do tych chapsticków to niestety nie ma ich u mnie:(
Zapraszam na moje pierwsze rozdanie:
http://mkmakeupstyle.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie.html

Zwyczajna o wszystkim i o niczym ... pisze...

hejka mam pytanko odnosnie farby mango , dobrze pokrywa ci wlosy , dlugo ci sie trzyma na wlosach ? sama ja stosuje od dluzszego czasu jednak na moich wlosach dlugo sie nie utrzymuje :/ szybko schodzi kolorek jest fajniutki jednak nie trzyma sie dlugo na moich wlosach szybko schodzi z odrostow:/ ja za ta cene powinien byc lepszy moim zdaniem pozdrawiam

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook