Oh So Special.. - makijaż

Witajcie :*

Pierwszy makijaż wykonany paletką OSS Sleek. Wrażenia? Cienie matowe nie są powalające ;] Mam nadzieję, że perła będzie lepsza :)
Po za tym użyłam również pierwszy raz All Over Color Stick e.l.f.'a. Tu jest wielkie wow. Świetny efekt na buzi. Nie muszę stosować już różu i rozświetlacza bo ten sztyft daje mi efekt obu tych kosmetyków. Jakbym się uparła to i jeszcze bronzer mógłby mi zastąpić. Tak jak mówię, użyłam go pierwszy raz, jeszcze nie wiem ile się utrzymuje itp., ale jak na pierwszy rzut oka - super.

Kosmetyki użyte :
  • podkład Essence Stay All Day
  • Dermacol 215 jako korektor
  • puder ryżowy Kryolan
  • Warm Bronzer e.l.f.
  • All Over Color Stick e.l.f., kolor Persimmon
  • baza pod cienie ArtDeco
  • cienie z paletki Sleek Oh So Special
  • beżowy, matowy cień My Secret 505
  • eyeliner Essence 02
  • czarna kredka Avon
  • tusz do rzęs Rimmel Sexy Curves
  • pomadka Golden Rose 98
  • błyszczyk Bourjois Effect 3D les nudes, nr 35
Pozdrawiam,
Marta

9 komentarze:

doma.123 pisze...

Ale piękne oczka :)))
Bardo mi się podoba ta paletka Oh So Special ;]
Pozdrawiam

Lady In Purplee pisze...

Ja jestem niezwykle zadowolona z matów z Oh So Special i świetnie wyglądają na oku :)

Independent Woman pisze...

Ja dopiero pierwszy raz malowałam nimi, więc też w 100% nie mogę stwierdzić jakie one są:)

pannajoanna pisze...

śliczny makijaż :) i te Twoje oczy <3

Candy Killer pisze...

pieknie wygladasz w tym makijazu :D

zapraszam do mnie na konkurs makijazowy :D

Karola pisze...

Moim zdaniem świetny makijaż :) zamówiłam tą paletkę i mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Mnie też maty nie powaliły... co zrobiłaś, że uzyskałaś tak fantastyczną pigmentacje na powiece? :p

Independent Woman pisze...

Wklepywałam kolor w baze pod cienie :)
Perła w tej paletce jest zdecydowanie lepsza :)

taka jedna madzia pisze...

fajnie to wyszło:) chyba się skuszę na tę paletkę!:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook