One Lovely Blog Award

Dziękuję pięknie za nominację sypie, Basi8212 i monis 1900 :) Bardzo mi miło, czuję się wyróżniona! :*

Zasady One Lovely Blog Award : 
  • podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę; skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie siedem rzeczy;
  • nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
  • napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Siedem faktów o mnie  :
  1. Od września zacznę studiować pielęgniarstwo i uczyć się zawodu kosmetyczki w szkole policealnej. 
  2. Uwielbiam wszystko co malinowe. Zapach, smak, kolor... :)
  3. Ilekroć oglądam "Testosteron" niemalże płaczę ze śmiechu. ^^
  4. Od dziecka marzę o Husky'm. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości moje marzenie się spełni:)
  5. Uwielbiam dekorować pomieszczenia.
  6. Panicznie boję się duchów. 
  7. Ubóstwiam powieści Janet Fitch, szczególnie "Pomaluj to na czarno"

Do zabawy zapraszam (kolejność przypadkowa) :


5 komentarze:

Agnieszka pisze...

Ja myślałam o położnictwie... ale jednak zdecydowałam się na zupełnie inny kierunek :) właśnie sama zrobiłam te 7 faktów :D

Karolina Julia Alicja... pisze...

Zostałaś otagowana: http://amore-cosmetici.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html ;)

kleopatre pisze...

Brdzo dziekuje za wyroznienie:))

Ferrou pisze...

Dziękuję za taga :) Pozdrawiam :)

Yenneferd pisze...

Dziękuję za nominację, właśnie odpowiedziałam http://eteleport.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook