Pomieszanie z poplątaniem. ^^

   A więc zacznę może od tego, że wczoraj zrobiłam kolejny krok w stronę przyjaźni z Oh So Special. Jak wyszło? Całkiem nieźle. :) Jakież było moje zdziwienie, gdy chcąc nałożyć na oko cień "glitz", ciemny grafitowy granat, na powiece wyszedł jak najzwyczajniejszy grafit ;] To tak jak dziecko, kupując jajko niespodziankę, liczy na limitowaną figurkę a w rezultacie dostaje badziewny plastik :D

Oto co wczoraj wykombinowałam :


    Dziś natomiast wybrałam się na niewielkie zakupy w celu zakupu jakiś fajnych butów, do czarnej sukienki na wesele. Udało się! Kupiłam buty za nie wielką cenę (75zł), dokładnie takie jakie sobie wymarzyłam.


    I na koniec pokaże Wam mój dzisiejszy makijaż dnia. ^^ Miny niektórych ludzi na ulicy? - bezcenne.


9 komentarze:

Natalia pisze...

Też mam OSS i jestem zadowolona! A Tobie makijaż tą paletką wyszedł super, więc nie marudź :D. Co do spojrzeń ludzi: cóż...Zawsze tak już będzie. Drugi make-up bardzo wakacyjny, super :)!

Independent Woman pisze...

Dzięki Bogu, ja się nimi w ogólnie nie przejmuję. :)
Pozdrawiam!

merczens pisze...

drugi makijaż jest po prostu genialny :D po to są wakacje i lato żeby szaleć z kolorami!! :)

lolita76548 pisze...

Makijaż super dlatego przykuwał uwagę ludzi!

Agnieszka pisze...

Ten kolorowy jest super! :D zapraszam na konkurs do mnie :))

Karolina Julia Alicja... pisze...

Kolorowy makijaż rządzi, piękny jest. Srebrny/grafitowy oczywiście też :)

_Alessandra pisze...

Ten drugi jest bossski !! Mogę się nim zainspirować ? :)
A co do ludzi - również przestałam się nimi przejmować, jak dla mnie powinni krzywo patrzeć na te platynowe i pomarańczowe panienki z obrysowanymi na czarno oczami, z których wszystko spływa ;]] , a nie na śliczne, perfekcyjnie wykonane makijaże :)

A można wiedzieć, jakich kosmetyków użyłaś w tym drugim makijażu?

Pozdrawiam! :)

Independent Woman pisze...

_Alekssandra - Pewnie, że możesz:) A ludzie jak ludzie.. cóż zrobić.
Do tego makijażu użyłam cieni z palety Manly 120, tusz Rimmel, kredka NYX, liner Essemce, pomadka Bourjois, bronzer Clarins, a resztę to szczerze mówiąc nie pamiętam:)

ewwwa pisze...

Swietny ten zloty na oku! :) chodzi taki kolor za mna juz od ho ho ho ;)
Buty boskie!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook