RECENZJA : e.l.f. All Over Color Stick

Tak na prawdę kupiłam ten produkt przy okazji zakupu paletki OSS na allegro. Cena była bardzo przystępna (8,90zł), więc pomyślałam : "co mi szkodzi?".
Bardzo cieszę się, że zainwestowałam w ten produkt.

Posiadam kolor Persimmon.                                                                                                                        

Zacznę od opakowania. Jest to sztyft o masie 4g. Niewiele za niewielkie pieniądze. Estetyka opakowania nie powala ale też nie odstrasza, da się przeżyć. :)

Jeśli chodzi o kolor to mogę powiedzieć, że jest to perłowa kawa z mlekiem z drobiną miodu:) Coś w tym stylu. Po nałożeniu na policzek kolor traci trochę ze swojej intensywności. W zależności od padania światła, można zobaczyć albo kolor, albo perłową poświatę. Na lato? Bajka:)

Jak tego używam? Nic łatwiejszego. Kilka "kropek" nakładam bezpośrednio na policzek i rozcieram w stronę miejsca nad kością policzkową. Efekt jest wspaniały. Idealny, plażowy "glam look". :)
Jest to produkt 3w1, a więc możemy stosować go również na usta i oczy. Jeśli chodzi o usta to efekt jest okrutnie bazarowy. Jedna, wielka perła. Natomiast na oczach produkt wygląda fajnie ale szybko się roluje.

Trwałość. Właśnie, trwałość. Do 9 godzin. :) A więc jak na produkt w tym przedziale cenowym, bardzo zadowalająco.

Mniej ważna kwestia, a jednak dla niektórych bardzo znacząca - zapach. Ja wyczuwam cytrusy, bardzo przyjemne cytrusy (na ogół, nie gustuję w tej kategorii zapachowej).



Podsumowując : 
Bardzo dobry produkt w niskiej cenie. Mam zamiar zakupić jeszcze inne kolory. Od siebie polecam serdecznie! :)

Pozdrawiam, 
Marta

5 komentarze:

Natalia pisze...

Muszę go wypróbować :)

Bella pisze...

może też się skuszę :-)))

angel18-op_pl pisze...

Ja też muszę go wypróbować:-)

Gigi pisze...

Zapraszam na moje rozdanie!!!

http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/07/niespodzianka-rozdanie.html

Daria's makeup pisze...

ciekawy produkt :P

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook