RECENZJA : Pomadki Golden Rose

Zostałam o nią poproszona przez użytkowniczkę Majson :) Jakiś czas temu właśnie myślałam, by je Wam przedstawić a prośba Majson moje zamiary przyspieszyła.


Pomadki Golden Rose, właśnie z tej serii (wiem, że jest jeszcze jedna, taka w srebrnych(?) opakowaniach) są moimi ulubionymi pomadkami. Cenię je przede wszystkim za ogrom kolorów i wykończeń do wyboru za bardzo niską cenę (7zł- 15zł).  Pomadki mają bardzo kremową konsystencję, która nie wysusza ust. To dla mnie bardzo ważny aspekt przy wyborze pomadki, ponieważ moje usta mają tendencję do utraty wilgotności. Jeśli chodzi o  trwałość to standardzik :) Ok. 3 godziny. Jak dla mnie to żaden problem, ponieważ zawsze pomadkę mam przy sobie i mogę nanieść poprawki. Pigment bardzo wysoki. Jedynym minusem jaki zauważyłam może być zapach. Średnio przyjemny, trochę plastikowy. Mnie bardzo nie przeszkadza, już się do niego przyzwyczaiłam. Uwielbiam je. :)

Golden Rose 121 - przepiękna, ciepła brzoskwinia, zdecydowanie moja ulubiona. 



Golden Rose 115 - delikatny chłodny róż. 



Golden Rose 98 - jedna z najbardziej znanych pomadek GR. Naturalny, cielisty kolor nude. 



A na koniec mam dla Was porównanie wszystkich trzech kolorów na dłoni :)


Pozdrawiam, 
Marta :*

16 komentarze:

monis1900 pisze...

Śliczne :) 121 i 98 jak najbardziej moje kolory :) Napewno kupię :)

Agnieszka pisze...

Najbardziej podoba mi się 121 :)

merczens pisze...

98 - jest to moja najukochańsza pomadka. nie rozstaje się z nią :)) też bardzo lubię te pomadki :) a zapach - fakt, taki szminkowy ;)

Daria's makeup pisze...

121 jest śliczna :D

Majson pisze...

Dzięki wielkie :)
Śliczne kolory szczególnie 121 i 98 muszę się wybrać na zakupy

Natalia pisze...

Wszystkie kolory także mam, są cudne :)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Oh jakie śliczne kolory :D

Natasza Miszczuk pisze...

Te pomadki mają bardzo ładne kolory =]

MintElegance pisze...

bardzo lubię pomadki GOLDEN ROSE :)
po nałożeniu ich pędzelkiem utrzymują się dłużej, ok.5godzin.

pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

Integra pisze...

po przeczytaniu tego wpisu i zobaczeniu zdjęć pobiegłam dziś i kupiłam pomadki o numerze 115 i 98 :) i jestem zachwycona :)
pozdrawiam

maggie. pisze...

cudowne kolory , najbardziej podoba mi się 98 :)
dodaję do obserwujacych :)
pozdrawiam ;*

makeupEu pisze...

najbardziej przypadł mi do gustu kolor 98 ! :)

lawendowa pisze...

ta w kolorze 115 przypadła mi do gustu :)
zapraszam do siebie ;D

bea pisze...

121 - to moja ukochana brzoskwinka!:)

Kolorowy Pieprz pisze...

ja z kolei polecam jeszcze inna game ich pomadek- mianowicie Ultra Rich Color Lipstic- jest niesamowicie kremowa, ma nie tylko zimne odcienie nude- ale równiez ciepłe, mam na swoim blogu recenzję ze swatchami i prezentacja na ustach- mozesz zajrzeć w wolnej chwili, moze Twój zbiór wzbogaci sie o kolejna pomadke;)( to nie jest autoreklama!)

magda pisze...

super ! nie slyszalam wczesniej o tej pomadce , z pewnością kupię:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook