WYMIANKA

Mam do wymiany kilka produktów, których nie używam. Leżą i kurzą się w mojej półce. Może któraś z Was jest chętna? :)
Krótkie zasady :
  1. Jeśli chcesz się wymienić na jakiś produkt, wyślij mi zdjęcia produktów które Ty masz do zaoferowania w zamian na maila : independentwoman92@o2.pl a w tytule wiadomości wpisz "wymianka + nick"
  2. Nie wymieniam się na produkty do pielęgnacji i biżuterię. 
  3. Mile widziane produkty do makijażu twarzy i oczu.  
NIEDOSTĘPNE
- róż KOBO
-rozświetlacz Manhattan
-duo L'Oreal
- róże Inglot
- perelki rozświetlające Inglot
-cień Manhattan
-pomadka Inglot
- cienie Essence
- baza Essence
    A teraz do rzeczy :









    3 komentarze:

    GoodForYouDP pisze...

    Śliczna szminka. Muszę pomyśleć co miałabym ewentualnie na wymianę. Myślę, że by się coś znalazło. Chyba też muszę przejrzeć swoje kosmetyki:)

    Basia8212 pisze...

    Moja droga, zostałaś wyróżniona przeze mnie w zabawie One Lovely Blog Award, zapraszam po info
    http://basia8212.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    sypa pisze...

    Zostałaś nominowana do nagrody One Lovely Blog Award, szczegóły u mnie!

    Pozdrawiam, chemical-health.blogspot.com ;)

    Prześlij komentarz

     

    Obserwatorzy

    Bloglovin

    Facebook