Haul

W końcu! :) Zapraszam Was na mały haul. Nic nadzwyczajnego, kilka ciuchów, kilka lakierów... :)


Aaaaale tęskniłam! :)


Kardigan H&M, cena: 79,90zł


Zwykły koralowy top H&M, cena: 19,90zł


 Alladynki w kwiaty Oodji, cena: 54,90zł


 Ażurowy sweterek SH, cena: 14zł


 Najzwyklejsze rurki New Look, cena: 99,90zł


 Krem modelujący sylwetkę Anew Avon, cena w promocji : 49,90zł


 Maska do włosów z migdałami, prezent


 Jedwab do włosów L'Biotica, cena: 5zł


Róż do policzków Catrice, cena: 16,90zł


 Liner Catrice, cena: 15,90zł - nie jestem z niego zadowolona.


Lakiery Catrice, cena:  9,90zł /szt. 


Lakiery Classics Golden Rose, cena: 3,50zł/szt.



Mogę Wam obiecać, że ukaże się recenzja kremu modelującego sylwetkę Avon. 

Pozdrawiam, 
Marta

4 komentarze:

Natalia pisze...

My też tęskniłyśmy :)!

Super haul, szczególnie podoba mi się ten sweterek beżowy z second handu!! Idealny!

ewwwa pisze...

Witaj z powrotem!:D

Podobnie jak Natalii bardzo spodobał mi sie sweterek z SH:)

lidzia007 pisze...

super zakupy :))

sauria80 pisze...

uwielbiam new looka, zapraszam do mnie na wyprzedaż: http://sauria80world.blogspot.com/2011/08/sauria80-wyprzedaje.html

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook