Jak mieszkają moje kosmetyki?? :)

Kiedyś zostałam poproszona o zrobienie takiego tagu. Powiem Wam szczerze, że u mnie to różnie z kosmetyków mieszkaniem bywa. Raz tu, raz tu... To dlatego, że uwielbiam zmieniać położenie mebli w moim pokoju. :) Za rok, będzie to wyglądać zupełnie inaczej ponieważ przeprowadzam się do przyszłego męża i mam nadzieję, że w końcu będę mogła mieć upragnioną toaletkę <3 Także update w przyszłym roku :D Wspomnę jeszcze, że zbiór który Wam prezentuję jest bardzo zredukowany do najpotrzebniejszych mi rzeczy a cała reszta wylądowała w kosmetyczkach mojej rodziny :D
Kilka dni temu postanowiłam : "żadnych nowych kosmetyków", no... chyba, że mi się któryś skończy. :)

Zacznijmy.

Pędzle, kredki i produkty do makijażu twarzy trzymam na biurku. 


W jedynej szufladzie w biurku trzymam głownie cienie do powiek i kosmetyki do makijażu ust :)


Obok biurka stoi stolik na którym jest drewniane "coś" w czym trzymam zredukowaną do minimum kolekcję lakierów do paznokci i jakieś tam pierdoły :)


Po prawej stronie stoi regał z pielęgnacją, zapachami i innymi pierdołami.
I na koniec została mi łazienka ...



I to by było na tyle :) Jeśli byłybyście zainteresowane recenzją któregoś z produktu - proszę, piszcie! 

Pozdrawiam, 
Marta

6 komentarze:

emiba888 pisze...

Ojej , wiele masz tych kosmetyków , pozazdrościć . Obserwuje twojego bloga od dawna , nawet go lubię :) Zapraszam do mnie , na zwyczajnypamietniknastolatki.blogspot.com , weloveefashion.blogspot.com licze na komentarz lub obserwację .

optymistka. pisze...

wow fajnie to wygląda ;)

KOSMETASIA pisze...

Mnostwo tego masz ;)

Marti :) pisze...

Mega ilość! ;D tylko pozazdrościć takiej kolekcji ;)

Martuś pisze...

Przyszły mąż na pewno postara się o cudowną toaletkę dla przyszłej żony ;)

Flower Duchess pisze...

wow niezła kolekcja. zazdraszczam ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook