The Make Up Blogger Aword - tag.

Dziękuję za przyznanie mi "nagrody" saruni80world. :)

Zapraszam każdą z Was do zabawy! 


1. Od zawsze mam bzika na punkcie kosmetyków do wykańczania twarzy. Róże, bronzery, rozświetlacze...  Mogłabym mieć ich tysiące i jeszcze byłoby mi mało :)

2.   W torebce mam zawsze puder do poprawek w ciągu dnia i bibułki matujące. Nienawidzę gdy moje czoło świeci się jak latarnia! 

3. Mam manię na punkcie mycia pędzli. Każdej soboty odprawiam rytuały ku ich czci :P

4. Moje rzęsy są bardzo niesforne, mało który tusz daje im radę. Dlatego zawsze na noc nakładam na nie olejek rycynowy który wzmacnia je i wygładza :)

5.  W zależności od tego jaki mam makijaż, dobieram do niego zapach. Jeśli jest to ciemne smokey eyes to przeważnie pachnę orientem, czymś słodkim, natomiast jeśli na mojej buzi mam np. tylko kreski i delikatny błyszczyk pada na cytrusy i świeżaki :)

6.  Uwielbiam harmonie w makijażu. Kontrasty mnie w nim nie przekonują. Co innego moda...

7. Makijaż odzwierciedla mój nastrój, samopoczucie, jest dla mnie bardzo ważnym elementem bez którego ciężko mi się obyć. Czuje się bez niego goła. 


Pozdrawiam,
Marta

6 komentarze:

sauria80 pisze...

dziękuję za odpowiedź na TAG :)pozdrawiam

sauria80world.blogspot.com

Daria's makeup pisze...

też zawsze mam w torebce puder i bibułki :D

Natalia pisze...

Z wieloma Twoimi punktami się zgadzam - choćby 1,2,3 :)

Hoopy Style pisze...

Gratuluję! ;***
Ja również mam problem z moimi rzęsami (niestety), a co do zapachów i makijażu- dokładnie! :D

---
Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
który będzie mnie powiadamiał o tym.

Buziaki! ; * ;*

hoopy-style.blogspot.com

Martuś pisze...

Też tak mam, że makijaż odzwierciedla mój nastrój :)

Sylwia pisze...

zgadzam się w 100% z pkt 2! :D
pozdrawiam i zapraszam do mnie + obserwuję :)
MadameBijou

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook