Makijaż wieczorowy dla mniej odważnych :)

  Postanowiłam, że zrobię makijaż właśnie dla osób które nie za bardzo lubią szaleć z kolorami, ciemnymi barwami a chciałyby zrobić sobie makijaż na imprezę nie koniecznie taki jaki wykonują na dzień. :) Mam nadzieję, że makijaż i sama idea Wam się spodoba :)

Użyłam : bazy Artdeco, pigmentów NYX, cieni z paletki OSS Sleek, tuszu Rimmel, czarkej kredki na linii wodnej Avon, granatowej Essence i linera brokatowego My Secret. :)





Pozdrawiam, 
Marta :*

10 komentarze:

saharu pisze...

super, prosty makijaż :)

guinessi pisze...

słuszna idea :) bardzo ładny!

p.s. praktycznie nie widać tego co piszesz bo tło pod literami jest wg mnie zbyt wzorzyste. :(

kleopatre pisze...

Efekt świetny ,taki "biżuteryjny" ;) Troche gryzie mi się odcień tego złotawego cienia na dolnej powiece z chłodną górą, ale może sie czepiam;)

KOSMETASIA pisze...

Jest swietny :)

Tasha pisze...

plus za kreske:)

Martuś pisze...

Imprezowy make up :D

verity pisze...

Świetny makijaż! ;) Zazdroszczę tej umiejętności, sama nie potrafię nawet porządnie się pomalować xDD

Soulmate pisze...

Świetne kolory - podrzucę pomysł siostrze, ja mam w tej kwestii 2 lewe ręce :D

Karolina Julia Alicja... pisze...

Bardzo lubię takie "różowiaste" odcienie :)

kasandra_85 pisze...

Piękne oczy. Takie zmysłowe...
Pozdrawiam:))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook