Pielęgnacyjne nowości :)

Przedwczoraj byłam z narzeczonym na małych zakupach i w ręce wpadło mi kilka nowych kosmetyków. Obiecałam sobie (poniekąd i Wam), że nic nowego nie kupię ale... Krem do twarzy i peeling mi się skończyły - a więc to konieczność natomiast peelingi z Biedronki to taka okazja...

Nie używałam jeszcze peelingów natomiast krem z Garniera z wyciągiem z łopianu mam już po raz drugi. Powróciłam do niego, z opuszczoną głową ponieważ moje poprzednie kremy ( emulsja z Olay i krem z Nivei ) się zupełnie nie sprawdziły.

Jeśli chcecie to oczywiście, mogę zrobić recenzję tego kremu. :)


Pozdrawiam, 
Marta

6 komentarze:

szafapełnamarzeń pisze...

te peeling sa bardzo fajne. :):):)

ja obserwuję- odwdzięczysz się?
zapraszam:
szafapelnamarzen.blogspot.com

saharu pisze...

ja bym chcia la kremu z olay :)

paulus6c pisze...

Czekam na recenzję kremu :D dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :D
http://kosmetolook.blogspot.com/

Karolina Julia Alicja... pisze...

Ja też chętnie o kremie Garnier poczytam ;)

SmoothCriminal pisze...

mam masła do ciała z bebeauty i jestem zadowolona ! :) polecam jeżeli potrzebujesz nawilżenia bez efektu tłustej skóry ! :)
Chętnie poczytam o kremie z Garniera ! Zaobserwowałam i będzie mi miło jak się zrewanżujesz tym samym;)

♥Światξdki♥ pisze...

a mnie intryguje ten borówkowy peeling do ciała, no przynajmniej jego zapach :)

http://swiatedki.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook