Pytanie!

Jeszcze nie powracam z konkretnym postem... Myślę, że już koło piątku.

Mam do Was pytanie, prośbę.. Czy mogły byście polecić mi jakąś fajną, dobrą i nie najdroższą farbę do włosów w kolorze złocistego brązu? Mam zamiar coś takiego właśnie na włosy położyć. Nie chcę czegoś chłodnego i bardzo ciemnego ponieważ to był mój przedostatni kolor włosów a wciąż mam ochotę na zmiany:)

Mam na oku tą :


Waham się. Mam wrażenie, że ona nie da mi takiego złocistego poblasku...  ;/

Z góry dziękuję za pomoc! :*

Pozdrawiam,
Marta

7 komentarze:

Malowana Lala pisze...

Ja użyłam ostatnio Casting Crème Gloss w odcieniu Miodowy Kasztan - polecam, bardzo ładny kolor, właśnie taki złocistobrązowy (:

Jeanette pisze...

A mnie jest łatwiej powiedzieć jakich marek nie polecam - Garnier i L'Oreal. Mocno przereklamowane i nietrwałe (w porównaniu np. ze schwarzkopf).

zielonoszare pisze...

U mnie L'Oreal sprawdza się bardzo dobrze. Od jakiegoś czasu używam farby w piance i jestem zadowolona :)

Co do koloru - najlepiej brać odcień jaśniejszy od tego, który chcemy otrzymać, myślę, że ta farba, którą pokazałaś wyjdzie prawie czarna...

Nie wiem czy w Polsce są takie same oznaczenia, ale jako ciepły brąz wzięłabym taką:
http://www.sublimemousse.de/_DE/index.html#/product1/53

mkmakeup pisze...

Jak poprzedniczki uważam, że L'Oreal jest najlepsza:) Wychodzi taka jak na pudełku i nie niszczy tak bardzo włosów.

Paulina pisze...

ja też polecam Ci coś z L'Oreala. Palette odradzam, jest strasznie sztuczna, niszczy włosy.

malykocurek pisze...

ja ci polecam może nie najtańsza ale w moim przypadku sprawdza się rewelacyjnie. tez miałam problem z farbami bo miałam ciemny kolor i chciałam coś własnie w odcieniu kasztanu lub machoniu ale zawsze te zwykłe farby pokrywały mi tylko czubek a reszta zostawała bez zmian :( ale kupiłam tą farbę w piance Schwarzkopf Perfect Mousse i jako pierwsza i jedyna zafarbowała mi całe włosy i miałam jednolity kolor na całej głowie :) próbowałam też tą piankę L'oreala ale zdecydowanie Schwarzkopf lepszy . :)

Basia8212 pisze...

Bardzo dobra farba Joanna Multi Cream color- z brązów masz ładny cynamonowy brąz lub kasztanowy albo orzechowy:-):*

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook