RECENZJA : Farmona, Nivelazione krem do stóp

Od jakiegoś czasu borykałam się z problemem pocenia się stop. Nigdy nie były one suche, nie łuszczyły się nadmiernie ale zawsze miały skłonność do nadmiernej potliwości. Nie pomagały antyperspiranty do stóp, różnego pokroju specyfiki. Nic. Dosłownie nic. Do momentu w którym odkryłam mojego wybawcę, cudotwórcę.

Od producenta :


"Nivelazione krem do stóp z woskiem pszczelim. Zapobiega pękaniu i poceniu się stóp.
Zawiera mentol, składnik przeciwgrzybiczy i wosk pszczeli bogaty w lipidy, proteiny, witaminy, sole mineralne i mikroelementy. Przynosi natychmiastową ulgę obolałym stopom"

Opakowanie zawiera 75ml kremu. 

Zacznę od jego przyjaznej konsystencji. Bardzo szybko się wchłania, bez problemu możemy stosować go na dzień. Skóra stóp po zastosowaniu jest mięciutka, gładka. Aż chce się jej dotykać! :):) Mimo iż produkt w sobie zawiera mentol nie daje uczucia chłodzenia. I dzięki Bogu, bo ja go nienawidzę. Przyjemnie pachnie. Wyczuwalny jest właśnie mentol ale i jakby miód. Super :) I w końcu samo działanie - moje stopy przestały nadmiernie wydzielać pot a co za tym idzie nieprzyjemny zapach. Nie od razu. Po około 2-3 tygodniach codziennego stosowania. W tym momencie przestałam go stosować, bo po prostu mi się skończył a moje stopy zachowują się tak, jak przy używaniu tego produktu. Coś niesamowitego. Jeśli chodzi o jego działanie przeciwgrzybicze i zapobiegające pękaniu stóp to nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ tego typu problemów na szczęście nie posiadałam i nie posiadam.  Dodatkowy plus? Cena. Ok. 6-7zł i dostępność (Rossmann, Natura, hipermarkety).

Reasumując : polecam każdemu, kto boryka się z tym nieprzyjemnym problemem jakim jest pocenie się stóp.:)





Pozdrawiam,
Marta

4 komentarze:

Daria's makeup pisze...

też polecam :)

Martuś pisze...

Na całe szczęście ten problem mnie nie dotyczy, ale nigdy bym nie pomyślała, że produkt za tak niską cenę może faktycznie działać! :)

Motylica pisze...

Znam, również polecam. :)

Hexxana pisze...

Bardzo lubie te serie z Farmony a uzalezniona jestem od soli do kapieli.

Jezeli chodzi o nadmierna potliwosc stop to polecam antyperspirant w kremie z Bielendy- seria parafinowa kuracja.Jakis czas temu pisalam o nim u siebie na blogu.Jestem pod wrazeniem:)

Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook