SBS : makijaż elegancki, dzienny wykonany paletą Sleek Storm :)

Tak jak w tytule :) Zostałam poproszona o makijaż dzienny wykonany paletką Sleek. Nie mam dziś weny, więc makijaż trochę banalny, trochę nudy. 
Do rzeczy :

1. Na początek baza pod cienie Artdeco (cena ok: 37zł)


2. Na całą ruchomą powiekę nakładam bardzo jasny brąz.


3. Zewnętrzną część powieki pokrywam granatem z odcieniem fioletu (niestety mam dziś kiepskie światło i aparat nie wyłapał dokładnie koloru na powiece)


4. Miejsce pod łukiem brwiowym pokrywam cieniem w kolorze kości słoniowej jednocześnie rozcierając górne granice. (My Secret 501, cena: 5,99zł)


5. Dolną powiekę akcentuje kolejno granatem, brązem i cieniem rozświetlającym.


6. Przyszła pora na eyeliner i czarną kredkę. (Essence 02, cena :10,99zł)


7. Teraz zajmę się twarzą i brwiami. (podkład w kompakcie Almay, puder ryżowy Kryolan, podkład Kobo Ideal Cover Make Up jako korektor)


8. Konturowanie i tusz na rzęsy. (róż Guerlain, bronzer z dua e.l.f., rozświetlacz e.l.f., tusz do rzęs Rimmel)


9. Tak prezentuje się efekt końcowy :) :




Mam nadzieję, że  makijaż Wam się spodobał :) Zdradzę Wam, że w najbliższej przyszłości planuję zrobić serię makijaży ślubnych. Co Wy na to?

Pozdrawiam, 
Marta :)

17 komentarze:

Natalia pisze...

Jasne, że się spodobał :)

Agusiak747 pisze...

Baaardzo mi się podoba ;D

maggie. pisze...

ładniutko ;)

ewwwa pisze...

Bardzo ładny!:)

saharu pisze...

super makijaż a na tą baze poluje

oczuchmurnosc pisze...

bardzo mi sie podoba ;)

Complicated3 pisze...

baza wydaje się być fajna :)
zapraszam do siebie. możemy dodać do obserwowanych? :)

Marti :) pisze...

Dziękuję bardzo za ten makijaż ;) oczywiście śliczny jak każdy w Twoim wykonaniu :D

KOSMETASIA pisze...

swietny makijaz:)

Farizah pisze...

jak ci się sprawuje ta baza ? Bo chcę kupic:D

Lady In Purplee pisze...

Ja bym go nudnym nie nazwała ;P

Martuś pisze...

Wcale nie jest banalny! Bardzo subtelny, ale jednocześnie taki sexowny. Zwłaszcza przyciemnione zwenętrzne kąciki i załamanie.

lolita76548 pisze...

Pięknie wyglądasz w tym makijażu. Tak elegancko!
Dodałam cię do mojego blogrolla.

www.femalepleasuelola.blogspot.com

Chwila pisze...

Bardzo fajny;-) Z tej paletki można dużo wyczarować.

Dodaję do obserwowanych

Karolina Julia Alicja... pisze...

Wcale nie nudny, mi się bardzo podoba, lubię takie ;)

Safetli pisze...

Bardzo fajny makijaż ;) mega :)
Pozadrawiam!

_Alessandra pisze...

Szybki,prosty i efektowny - i sądzę,że będzie pasował do większości,jak nie do wszystkich :) Ja jestem jak najbardziej ZA makijażami ślubnymi!! :))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook