Sposób na samotny wieczór...

Tak, troszkę prywaty. Właśnie wróciłam od przyjaciółki. Jestem strasznie zmęczona i głodna. Po drodze kupiłam kilka babskich pisemek na dzisiejszy wieczór :) Mój narzeczony jest w pracy do późnych godzin, więc sama muszę sobie jakoś czas umilić :) Załączam Wam też moją "kolację". Dwa plasterki chudej wędliny, pomidor i herbatka Slim Figura spalanie.  Mniaaaam :P Jak już wspominałam, od miesiąca jestem na diecie i mam już za sobą kilka ładnych kilogramów. Po skończeniu jej (planuję jeszcze jakieś 2-3 miesiące) na pewno Wam o niej opowiem. Zdradzę tylko, że to nie żadna dieta cud, bez udziwnień. Moja, wymyślona.

A teraz, życzę Wam miłego wieczorka :)

Pozdrawiam, 
Marta

17 komentarze:

Malowana Lala pisze...

Takie wieczory to sama słodycz (: Miłego!

Paulina pisze...

lubię czasem takie spokojne wieczory :) miłego czytania

Electric_Girl pisze...

Spokojnego i miłego wieczoru życzę :)

ilussia pisze...

Mamy podobny gust gazetowy:)

Pozdrawiam.

Beauty Wizaz pisze...

też lubię gazety, szczególnie przeglądam wieczorem :)

oliiwiki pisze...

Chętnie poznam twoją diete;

Malinowy Kuferek pisze...

tak samo spędzam wieczory bez ukochanego jak Ty :) A ta herbatka to na serio działa ?:)

Motylica pisze...

Herbatka działa, używałam. :]
Miłego wieczoru. :*

emiba888 pisze...

Super blog , i fajna notka .obserwuje od dawna , i zapraszam na zwyczajnypamietniknastolatki.blogspot.com

doma.123 pisze...

I jest przyjemnie :) Możesz mi powiedzieć czy w tym numerze Cosmopolitana była dołączona jakaś próbka pudru Shiseido?

Daria's makeup pisze...

mi też by się przydała dieta :)

Kokosowa-Panna pisze...

Smacznego:)

Independent Woman pisze...

:*

Herbatka na pewno pomaga w walce ze zbędnymi kilogramami :)

doma.123 - podobno była jakaś próbka... :D

Martuś pisze...

Takie wieczory uwielbiam! :)
Miłego! :*

MadameBijou pisze...

do kolacji dodałabym jeszcze mozarellę w kulkach i by było idealnie :)
pozdrawiam :)
MadameBijou

merczens pisze...

ja spędzam tak jesienne i zimowe wieczory :))

Kokosowa pisze...

Lubię takie wieczory:) Plus pachnące świeczuszki :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook