Step by step : Gift Basket w roli głowniej

Mam dziś dla Was jeszcze makijaż wykonany paletką Oh So Special. Wydaje mi się, że spokojnie może nadawać się na dzień. :)

1. Jako cień bazowy nakładam paint pot z MAC w kolorze groundwork.


2. Na całą powiekę nakładam cień gift basket.


3. Załamanie traktuję cieniem the mail.


4.  Linię the mail rozcieram cieniem bow, aż po łuk brwiowy.


5. Rysuję czarną kreskę kredką ( nie musi być idealna! ) i rozcieram ją cieniem celebrate.


6. W wewnętrznym kąciku oka nanoszę rozświetlający cień gateau.


7. Tusz do rzęs i czarna kredka na linię wodną . Makijaż gotowy! :)



Pozdrawiam ciepło,
Marta

16 komentarze:

guinessi pisze...

no cudo! szkoda, ze nie pokazałaś całej buzi bo efekt byłby jeszcze lepszy pewnie!

kleopatre pisze...

Piękny makijaż i świetny stepik:)

Daria's makeup pisze...

makijaż bardzo ładny :D

oczuchmurnosc pisze...

Bardzo mi się podoba,masz sliczny kolor teczówki;)
Właśnie kliknełam swoją pierwsza paletę sleeka i to właśnie oh so special:) juz nie mogę się doczekac!

KOSMETASIA pisze...

jak dla mnie rewelacja! musze taki sobie wyczarowac ;)

Marti :) pisze...

Świetny! :) a czy mogłabyś kiedyś zrobic makijaż z paletką Storm? ;) ( o ile ją masz w swojej kolekcji ) byłabym bardzo wdzięczna ;]

artlook4u pisze...

ladny, delikatny dzienniaczek:)

Sleepin_beauty pisze...

Świetny :D!

merczens pisze...

uwielbiam Gift basket i The Mail :) makijaż świetny, jak zawsze!

grzee pisze...

piękny :) bardzo mi się spodobał :)

makeupEu pisze...

ta paleta jest zdecydowana faworytka jesli chodzi o paletki sleek. bardzo fajny casualowy makijaz :)
zapraszam na nowego posta :).

Motylica pisze...

Piękny makijaż. :)
Ja dopiero zaczynam, kompletuję obserwowane blogi. :)

ninette pisze...

świetny efekt końcowy ;)

Sleepin_beauty pisze...

Śliczny makijaż :)

Motylica pisze...

Przed chwilką zrobiłam ten makijaż krok po kroku, daleko mi co prawda do pierwowzoru. Ale wrzucę go na bloga i nie omieszkam wkleić linka z inspiracją! ;)

pat18s pisze...

bardzo ciekawy efekt :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook