TAG : 30 pytań kosmetycznych

Robiłam coś podobnego, a właściwie to może i to samo na moim kanale YT. Postanowiłam, że odpowiem jeszcze raz na ten TAG, na pewno dużo się w tej kwestii u mnie zmieniło :)

Nie taguję nikogo lecz zapraszam każdą z Was do zabawy ! :)


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ? 
Odp.: Raz dziennie, zwykle wieczorem po demakijażu twarzy.
2. Jaki masz typ cery ?
 Odp.: Mieszana

3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ?
Od.: Aktualnie jest to Garnier Podstawa Pielęgnacji z wyciągiem z winogron.

4. Czy używasz peelingów do twarzy ? Jeżeli tak,to jakich ?
Odp.: Używam, oczywiście. Lubię osławiony St. Ives.

5. Jakiego kremu do twarzy obecnie używasz?
Odp.: Na dzień - Garnier z wyciągiem z łopianu (rewelacyjnie matuje!) a na noc - Bambino, Krem ochronny z tlenkiem cynku.

6. Używasz kremu pod oczy ? Jeżeli tak, to jakiego ?
Odp.: Floslek z świetlikiem.

7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Odp.: Niestety nie ;(

8. Jakiego podkładu używasz ?
Odp.: Przeróżnych. Moim KWC jest podkład Lancome Teint Miracle, 02

9. Jakiego korektora używasz ?
Odp.: Zastępuje mi go podkład Ideal Cover Make Up KOBO

10. W jakiej tonacji jest twoja cera?
Odp.: Zdecydowanie ciepła, lekko brzoskwiniowa.

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Odp.: Nadają oku głębi, aczkolwiek ja bardziej preferuję kępki. 

12. Jakiej maskary używasz?
Odp.: Moim KWC jest L'Oreal Telescopic Clean Definition, ewentualnie Rimmel Sexy Curves a aktualnie używam Astor Big&Beautiful False lash look (bardzo fajna mascara, zrobię jej recenzję)

 13. Czego używasz do aplikowania makijażu ?
Odp.: Nie będę oryginalna jeśli napiszę : pędzle i palce :)

14. Czy używasz bazy pod makijaż ?
Odp.: Tak, ale tylko na większe wyjścia. Zwykle jest to Soraya silikonowa. 

15. Czy używasz bazy pod cienie?
Odp.: Nie wyobrażam sobie bez nich makijażu oka. Najlepsza jaką miałam jest ArtDeco. Bajka.  Nie pobije jej nawet Urban Decay, a o Joko nawet nie wspomnę. 

16. Ulubiony kolor cienia do powiek ?
Odp.: Każdy odcień brązu, brzoskwinia, oliwka.

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie ?
Odp.: Eyeliner w żelu :D

18. Ulubiona szminka?
Odp.: Bezapelacyjnie od kilku lat Maybelline Color Sensational nr 715 Coco Cream <3

 19. Ulubiony błyszczyk ?
Odp.: Średnio je lubię, ale jeśli muszę wybierać to - Essence XXXL Nudes, 01 i 02

 20. Ulubiony róż ?
Odp.: Oj tu jest ich dużo. Na pewno benefit Dallas, Chanel 99 i 58, MAC Warmth of Coral, Avon wypiekany (stara seria), Everyday Minerals waffle cone i wiele innych...

 21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu ?
Odp.: Tak.

 22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarku ?
Odp.: Raczej mi się to nie zdarza. 

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ? 
Odp.: Pomarańczowy podkład, za ciemne i za cienkie brwi, posklejane rzęsy, nietwarzowa szminka, za dużo błyszczyku. ;/

24. Czy lubisz kolorowe makijaże ?
Odp.: Uwielbiam, aczkolwiek ostatnio bardzo często mam ochotę na "nudziaki" :)

25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu co by to było ?
Odp.: Ma może być dwóch? :) Puder sypki i róż. :)

 26. Wychodzisz z domu bez makijażu ?
Odp.: Nie zdarza mi się to.

27. Czy uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ?
Odp.: No, ba! :)

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/makeup'u?
Odp.: Od 1 września oprócz tego, że rozpoczynam studia, idę do szkoły policealnej na kierunek technik kosmetyczka ze specjalnością wizaż. :)

29. Która firma kosmetyczna jest dla ciebie najlepsza?
Odp.: Jest ich dużo, nie jestem w stanie wyróżnić żadnej z nich. Każda ma jakąś perełkę i jakis bubel...
30. Czy zdarza ci się niezdarnie nałożyć makijaż ?
Odp.: Oczywiście! Ale tylko wtedy gdy do wyjścia mam 3 minuty! :D


Dzięki, pozdrawiam
Marta



5 komentarze:

Misiamix pisze...

gdzie można dorwać ten krem pod oczy ze świetlikiem? ;p

Independent Woman pisze...

Apteka :)

Misiamix pisze...

dziękuję ;)

lolita76548 pisze...

odpowiedź28 zazdroszczę ;p

www.femalepleasurelola.blogspot.pl

emiliiak pisze...

jaki jest twój nick na YT ?? :) Oglądam filmiki od ponad roku a na ciebie chyba jeszcze nie natrafiłam ;)) jak możesz podaj linka do twojego kanłu :)) Jestem bardzo ciekawa twojej barwy głosu ;) Pozdrawiam :) blog świetny

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook