Umilając sobie kolejne pochmurne dni...

... postanowiłam sprezentować sobie małe co nie co :) Padło na karmelową torebkę z Primark. Zapłaciłam za nią wraz z przesyłką 59,90zł(?) na Allegro . Tak, wiem, wiem. Wszyscy w okół ją mają. Ale co mi tam. Bardzo mi się podoba, jest w miarę masywna, duża.
W moje posiadanie wpadła też nowa książka. Przedwczoraj skończyłam po raz kolejny czytać "Pomaluj to na czarno" J. Fitch i stwierdziłam, że mam ochotę na coś innego, coś trochę lżejszego. Padło na "Zaklętą" Michaliny Olszańskiej. Dość długo przymierzałam się do tej pozycji. Zobaczymy co z tego wyniknie :)




Życzę Wam słonecznego dnia,
Marta :)

5 komentarze:

kasiakitek pisze...

haha:) dziś kupowałam torebke na allegro i miałam dylemat czy wybrać tą czy trochę inna z primarka. padło na ta druga, ale mam nadzieje że to tez bedzie dobry wybór :D

MintElegance pisze...

choruję na tą torbę...
jest po prostu świetna!

Chwila pisze...

Oj, ale widzę, że to jakiś 'nowszy' model tej torby. Ja mam ten starszy, ma troszkę inne zapinanie. Ale to prawda, ze są strasznie popularne i mnie to strasznie denerwuje i coraz rzadziej ją noszę przez to..

Natalia pisze...

Czekam na recenzję książki :)

Kaśq. pisze...

planuję kupić taką torbe, tyle, że czarną ; )

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook