W ramach pokonywania swoich makijażowych stereotypów.

   A konkretniej niebieski cień na moich powiekach. Od zawsze nie lubiłam go na nich. Nie pasował mi, według mnie, gryzł się z moją urodą. Dziś postanowiłam przełamać się i spróbować nałożyć go na powiekę. Połączyłam go z bezpiecznym brązem i wydaje mi się, że... wyszło nie najgorzej. Policzki dziś wyjątkowo delikatnie, na ustach błyszczyk (też wyjątkowo, ponieważ mam zawiązane włosy ;])  Co o tym myślicie?? :)

P.S.: Wybaczcie za niespodzianki na czole. Kobiece dni... ;)



Kosmetyki których użyłam :

-podkład Rimmel Lasting Finish 25h
-korentor Kobo Ideal Cover Make Up
-puder sypki Almay
-jako bronzer Benefit Dallas
-rozświetlacz YSL Pink Palette Celebration
-cień na brwiach Manhattan Mat Mooron 95R
-baza z palety baz Sleek ultra violet
-matowy cień w kolorze kości słoniowej My Secret 501
-matowy beż My Secret 505
-błękitny, perłowy cień Kiko 35
-perłowy brąz Paese 18
-eyeliner Essence 02
-czarna kredka Avon Color Trend (bardzo polecam!)
-tusz Rimmel Sexy Curves
-błyszczyk Essence Stay with me 02



Pozdrawiam bardzo ciepło,
Marta:*

12 komentarze:

merczens pisze...

uroczy! ja też nie bardzo lubię niebieskie odcienie na moich powiekach ale w połączeniu z brązem wygląda super :)

emiba888 pisze...

Swietny makijaz , Wygladasz zniewalająco , polaczenie kolorow tez wyszło supewr . apraszam do mnie na weloveefashion.blogspot.com + obserwuje , od dawna < 3

Marti :) pisze...

Ten niebieski kolor na powiekach prezentuje się świetnie, w połączeniu z brązem wyszedł ciekawy makijaż :)

guinessi pisze...

dobrze Ci w tym błękicie i to bardzo fajne zestawienie kolorystyczne! ;) sama wypróbuję!:)

Cuciola pisze...

Sliczny makijaz!

ssylvkaa pisze...

Dobrze ze przełamałas ten stereotyp Błekit jak najbardziej Ci pasuje! ps mam prawie ze takie same kolczyki :)

grzee pisze...

bardzo ładny :) fakt, niebieski to zdradliwy kolor i z łatwością można z siebie klauna :D ale Tobie wyszło jak najbardziej uroczo :)

KOSMETASIA pisze...

pieknie! :)

Karolina Julia Alicja... pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Karolina Julia Alicja... pisze...

Wow, fantastyczne kolory! Pewnie, że ci pasuje "ładnemu we wszystkim ładnie" ;)

lolita76548 pisze...

Piękny ten błękit! Zakochałam się! Makijaż na prawdę ci pasuje! Świetny

www.femalepleasurelola.blogspot.pl

artlook4u pisze...

ladnie Ci w tym kolorze, lekko Cie ochladza, ale jednoczesnie czegos dodaje... zagadkowosci moze?

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook