Beam Me Scotty!

Jakiś czas temu byłam w Naturze w poszukiwaniu jakiś fajnych, jesiennych lakierów do paznokci. Haul widziałyście, więc wiecie co udało mi się upolować. Dziś zaprezentuję Wam mojego zdecydowanego faworyta.

Lakier pochodzi z najnowszej limitowanki Catrice i zwie się C03 Beam Me Scotty!

Pół-matowe wykończenie i kolor zachwyciły mnie. Trwałość? Przyzwoita, ok. 3-4 dni. Pędzelek bardzo mi pasuje, jest dość szeroki dlatego dobrze mi się maluje moje "łopaty" :) Pigmentacja. Kolejna rzecz warta wspomnienia. Wystarczy na prawdę jedna warstwa by paznokciom nadać pełne krycie.






Uwielbiam ten kolor i już zaopatrzyłam się w jego zapasy :)

Pozdrawiam, 
Marta

7 komentarze:

Basia8212 pisze...

Ładny,jesienny:-):*

kleopatre pisze...

Tez go mam, swietny jest:)

Electric_Girl pisze...

Śliczny kolor :D

Beauty Wizaz pisze...

bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

Martuś pisze...

Bardzo ciekawy :) Powinnam się za nim rozejrzeć :)

Yuki. pisze...

Faktycznie jest dość specyficzny :)

Chanel pisze...

U mnie nadal w Naturze nie ma szafy Catrice. I co smaczny był :)?

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook