Butterfly w roli głównej

Dwa dni temu byłam na niewielkich zakupach. Między innymi wpadła mi w oko paletka czterech cieni Butterfly. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy, nigdy mnie nie fascynowały i w sumie nie wiem co popchnęło mnie do zakupu tych cieni.
Mam wrażenie, że to siła wyższa :D
W każdym razie - dziś testowałam ją w warunkach ekstremalnych. Od 7.00 do 19.30 na uczelni.
Powiem tylko tyle, bo to pierwsze wrażenie - wielkie wow.




Wspomagałam się bazą, rzecz jasna ale... pigmentacja, i trwałość powalają.

Dziś na twarzy miałam :
  1. podkład Rimmel
  2. korektor KOBO i Catrice
  3. puder Vipera
  4. bronzer Clarins
  5. rozświetlacz YSL
  6. baza pod cienie ArtDeco
  7. cienie Butterfly
  8. czarna kredka i tusz SuperShock MAX Avon
  9. pomadka Avon Pout
Pozdrawiam, 
Marta

14 komentarze:

Chanel pisze...

Najpierw kąpiel rozjaśniająca czyli rozjaśniacz+ szampon później zafarbowałam na mleczną czekoladę z Joanny i pasemka blond ;) Dużo cieniutkich :P

adrianna pisze...

fajna paletka, ja ostatnio też przyglądałam się tym cieniom ale nic nie wybrałam... szkoda :) a makijaż bardzo fajny, jak zawsze :)

Gohs pisze...

Ja nie wiem jak to się stało, że wcześniej do Ciebie nie trafiłam - świetny blog i cudne makijaże! :)

lajfstyle pisze...

Bardzo ładne cienie, sama się rozejrzę. W 100% moja kolorystyka :) Ile kosztowały?

*Natalia* pisze...

Wow, świetna pigmentacja! :)

MintElegance pisze...

ja też kupiłam sobie paletkę cieni Butterfly w odcieniach brązu :) i jeszcze róż do policzków-z jednego jak i z drugiego kosmetyku jestem szalenie zadowolona,a pomyśleć, że łącznie nie kosztowały mnie więcej niż 10zł :P

fiska pisze...

dla mnie za bardzo sie swieci, jedak kolorki rzeczywiscie sa ladne no i sam makijaz rowniez :)

zoila pisze...

Świetna paletka, muszę takiej poszukać.

Julia pisze...

masz super apaszke :)

merczens pisze...

mam je na oku od jakiegoś czasu... ale narazie dość cieni :D

Lady In Purplee pisze...

Ta zieleń jest cudna!

Beauty Wizaz pisze...

bardzo pasuje do Ciebie ten makijaż, a cienie widzę że są dość intensywne, ładne kolory :)

SmoothCriminal pisze...

super kolory, uwielbiam tę firmę : tanie, a dobre ;)

Dzięki za radę.

MadameBijou pisze...

świetna paletka! kiedyś coś mi się obiło o uszy o tej firmie. i chusta mi się podoba! :D mam podobną niebieską :)
pozdrawiam i zapraszam na nową notkę.
MadameBijou

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook