Błyskawiczna wymianka! - cień w kremie Guerlain

Dostałam dziś w prezencie niemalże identyczny cień. Z tego też powodu zapraszam Was na wymiankę! :)
Pisałam o nim już, że jest fantastyczny. Nie roluje się, dobrze się nakłada i ma wspaniały kolor. Używany był max. 4 razy. Kolor 02 havana.

Chętnie przyjmę książki, kosmetyki do makijażu, lakiery. :)
Na mojej "liście życzeń" znajdują się wszelkiego typu MACi, oczy mi się świecą do bare study i pigmentu Vanilla...

Ale tak jak mówię, jestem otwarta na wszelkiego typu propozycje:)

Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy : independentwoman92@o2.pl


P.S.: Posiadam kartonowe opakowanie.



Pozdrawiam, 
Marta


3 komentarze:

Rina pisze...

śliczny kolor, ale nie mam nic a wymiankę! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Yasminella pisze...

Za jakis czas zrobie notkę a o nich, pachna wanillia

JungleDrum pisze...

Mam na blogu nową zakładkę - Sprzedam / wymienię !!!
Na razie się tworzy, więc nie ma tam za dużo, ale może coś ci się spodoba;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook