Chyba zwariowałam.

Jak tylko przeczytałam recenzję wiedziałam, że muszę mieć tą paletę. Już nie raz przyglądałam się jej w sklepie, już nie raz była w moim koszyku i chyba... bałam się jakości, po prostu.
Dziś rano, popędziłam do Claire's i kupiłam ją. (39,90zł)
Cienie wyglądają przepięknie, ich faktura rzeczywiście przypomina fakturę cieni KOBO.

To już 4 paleta w tym miesiącu. 4 i ostatnia. W tym, przyszłym i jeszcze kolejnym miesiącu. Obiecuję Wam i sobie.



Po drodze wstąpiłam do Super-Prarm w celu zakupu dobrego szamponu przeciw wypadającym włosom. Ostatnio mam z tym bardzo duży problem. Nigdy aż w takim stopniu włosy mi nie wypadały. Podczas mycia włosów, szczotkowania lecą ich dosłownie strączki... :|


W promocji był Seboradin. Mam nadzieję, że cokolwiek mi pomoże. W prezencie dostałam chusteczki do demakijażu Garniera do cery suchej. Miło. :)

Może Wy, znacie jakieś dobre kosmetyki/sposoby przeciw wypadającym włosom ?

Pozdrawiam ciepło, 
Marta

20 komentarze:

zoila pisze...

Blogi to zło. Przez was też chcę taka paletę :)

lolita76548 pisze...

Hahaha wariatkia!
Co do włosów ja miałam wielki problem z wypadaniem. Oczywiście tabletki pokrzywa było brane od środka. Ale to co na włosy mi dało największe skutki:
Szampon Garnier Neril
Odżywka to jakakolwiek chcesz
Seboradin Lotion z czarnej rzepy!
Ten szampon z tym lotionem sprawiły, że dziennie mi wypadało 10 włosów! Tylko musisz się zastanowić czy rzeczywiście ostro lecą ci włosy. Bo ten Neril jest lekiem poważnym.

niecierpek pisze...

Śliczne kolory. Mam kilka lakierów z Claire's, czas wypróbować cienie :)

Kaśq. pisze...

swietna ta paletka < 3

merczens pisze...

nie znam tej formy toteż czekam na recenzję :)

Yasinisi pisze...

Ja już palet mam dość.. Przypominajcie mi o tym proszę, bo choć w życiu nie zużyję tego co mam, to czaję się na kilka palet Sleek i NYX Champagne & Caviar.. Inglotem też bym nie pogardziła..
Brr.. Zakupoholizm to straszna choroba.. Całe szczęście, że portfel pusty bo na bank bym się nie oparła kilku rzeczom.. ;)

Paula pisze...

bardzo fajne kolory ma ta paletka :)
czekam na jakieś makijaże z jej użyciem :)

Cat Girl pisze...

Paletka ma cudowne kolorki :) Te róże i fiolety :) Super

Żet pisze...

ładne kolorki, ale ja już mam deficyt na jakiekolwiek cienie ;P Nie mam ich gdzie chować! :D buźka ;*

tylkokasia pisze...

Co do włosów to mi też strasznie wypadały i u mnie pomaga szczotka tangle teezer. No i odżywki w spraju na mokre włosy ułatwiają mi roczesywanie przez co ich tak nie wyszarpuję.
Z seboradin miałam kiedyś taką kurację w ampułkach ale nie zauważyłam efektów.

Caathy pisze...

Pięknie się prezentuje. !
Mogłabyś może pokazać jak te cienie wyglądają np. na ręce? ;p Albo zrób nimi makijaż i pokaż; )
Ciekawi mnie ich efekt.

Lady In Purplee pisze...

Mi teraz też bardziej wypadają, taki okres, kupiłam z tego powodu dwa nowe szampony i jeszcze myśle nad tym co ty masz, więc daj znać jaki jest, tzn. czy plącze włosy, jakie są po nim itd. ;)

sauria80 pisze...

też mam problem z wypadaniem, czekam na recenzję szamponu :)

Turkusoowa pisze...

świetna paleta do makijażu! zwłaszcza drugi rząd od lewej,trzy cienie od dołu,lubię takie ciepłe zgniłe zielenie:)a Ty masz piękną dużą powiekę,i każdy makijaż na Tobie wygląda bosko:)

Beauty Wizaz pisze...

ale teraz będzie dużo makijaży :D

MadameBijou pisze...

o proszę! udała im się ta paleta :D ale już mam za dużo błyszczących cieni. teraz szukam matów :)
pozdrawiam i zapraszam
MadameBijou

sauria80 pisze...

jeszcze jedno... w mojej aptece ten szampon kosztuje w regularnej cenie 18,89 więc kolejny dowód jak SP robi klientów w wała :O

Yuki. pisze...

Mi też ostatnio niesamowicie wypadają włosy. Zastanawiam się nad kupnem jakiejś Belissy, czy Skrzypowity. Może to pomoże ;P

Julia Natalia pisze...

fajna paletka :)

*Natalia* pisze...

Paletka jest cudowna :)!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook