Dwie pozycje z wishlisty ? Wykreślone ! :D

Od dawna marzyły mi się te paletki. W sumie - raz nie miałam na nie pieniędzy, raz nie wiedziałam gdzie je mogę dostać w przystępnej cenie i tak dalej, i tak dalej...
W niedzielę, trafiłam na sklep youtubowiczki Lady Makeup, gdzie znalazłam je w bardzo fajnej cienie.
40zł bez mała za sztukę.
Bardzo szybka przesyłka, dobrze zabezpieczona, szybka i konkretna odpowiedź na ewentualne pytania... Super, na prawdę jestem bardzo zadowolona.

Link do sklepu :

A teraz paletki :) 

 Smokey Eyes :


 The Runway Collection, Champagne & Caviar

Jestem nimi zauroczona, na pewno pojawią się jakieś makijaże z nimi w roli głównej:) 

Życzę miłego wieczoru, 
Marta

22 komentarze:

Beauty Wizaz pisze...

o to koniecznie makijaże chcę bo palety bardzo mi się podobają :)

merczens pisze...

moja wishlista jest tak dłuuuga... paletki super, zazdroszczę :)

zoila pisze...

Piękne palety, sama mam ochotę na tę drugą :)

lajfstyle pisze...

pierwsza paleta jest piękna, znacznie bardziej podoba mi się niż Sleek naturalna :)
Chociaż cena ciut wyższa.
Ciekawa jestem jak z jakością :) Pozdrawiam

Electric_Girl pisze...

Super wyglądają te paletki :))
Na pewno piękne makijaże nimi wyczarujesz :)

Chanel pisze...

gratuluję :)

Lady In Purplee pisze...

Nie ma nic lepszego od uczucia kiedy się coś skreśla z wishlisty :D śliczności :)

grzee pisze...

oj też znajdują się na mojej wish liście :)

Yasinisi pisze...

Zazdroszczę.. U mnie też na liście widnieje Champagne & Caviar a teraz chyba dodam do niej także Smokey Eyes ;)

adrianna pisze...

super paletki, na pewno zrobisz nimi piękne makijaże więc czekam :)

Daria's makeup pisze...

pokaż jak prezenuje sie na oczach :D
dzis też stworzyłam moja wish liste :D

sauria80 pisze...

o widzę, że zakupki u Moni :)

Magda Zawadzka pisze...

genialne odcienie:D
Zapraszam do mnie, jestem początkującym "fotografem" i zależy mi na opinii innych ludzi o moich zdjęciach, zamieszczam je na blogu jak i na oficjalnym facebooku, na którego zaprasza, link na blogu, proszę, oceń moje zdjęcia w komentarzu!

Julia Natalia pisze...

gratulacje :)

lolita76548 pisze...

no to standardowo czekam na makijaże

Wszystko co mnie zachwyca pisze...

Dobry wybór z zakupem Chapagne & caviar. Mam od dawna i polecam.

Martuś pisze...

Wydają mi się dobrą alternatywą na Naked ;)

*Natalia* pisze...

Są przepiękne!! Zazdroszczę, chętnie bym je kupiła ale dałam sobie bana na cienie :(

middlefinger pisze...

cudowne palety:) będę musiała zainwestować, bo moje już nieco puste:) pozdrawiam i zapraszam do mnie do rozdania i obserwacji

Cat Girl pisze...

świetne paletki : nic tylko pozazdrościć :)

eff pisze...

super \
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

Yuki. pisze...

Te dwie paletki również są na mojej liście ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook