Dzienny makijaż z Au Naturel.

To już ostatni dzienny makijaż, wykonany tą paletką. Niestety. Nie wiem jak bym się musiała starać, aby mój aparat wyłapał różnicę między makijażami. Na żywo makijaże się różnią a na zdjęciach różnica jest prawie niezauważalna. Tak więc kolejne makijże z AN na pewno będą wieczorowe :)




Użyłam:  podkład Lirene kryjący, korektor pod oczy Inglot, puder Almay, odrobina bronzera z paletki do konturowania e.l.f., róż Inglot, meteoryty Guerlain, rozświetlacz Manhattan, baza pod cienie ArtDeco, cienie AN Sleek, czarna kredka Avon, tusz Supershock MAX Avon, błyszczyk Essence XXL Nudes nr 01

Pozdrawiam ciepło, 
Marta

14 komentarze:

guinessi pisze...

mam ten sam problem ;) każdy dzienniak zrobiony nude wygląda tak samo, to znaczy zdjęcie! grr :(

ewwwa pisze...

Świetyn makijaz! Juz nie moge sie doczekac kiedy dorwe moja AN w swoje rece:>

KiciaWampirzyca pisze...

Zrobiłaś naprawdę piękne i pożądne makijaże au naturele :)
Mam podobnie, aparat zjada kolory zwłaszcza w makijażach 'nude'.
Jaki masz róż Inglota na policzkach ? Spodobał mi się odcień.

Electric_Girl pisze...

Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba :)

nutellaestrela pisze...

Makijaż świetny:) pasuje do koloru twoich oczu:P

sia pisze...

piękny makijaż :)

*Natalia* pisze...

Cudownie wyglądasz :)

Magdalena pisze...

Piękny makijaż na każdą okazje! Super!

doma.123 pisze...

Mając takie duże oczy masz multum możliwości :) Zazdroszczę! Jak zawsze pięknie! :)

SmoothCriminal pisze...

wow, przepięknie ! :)

zapraszam do mnie ;P

Beauty Wizaz pisze...

piękny :)

kosmetoZakupocholiczka pisze...

fajny makijażyk ja właśnie swoją paletkę dorwałam i jutro z nią poszaleje :)

lolita76548 pisze...

Kurcze zachęcasz do kupienia!

jatowiem pisze...

może to i brzydko tak offtopować, ale nieszczęśliwe zbitki, takie jak "XXL Nudes" mogą przyciągnąć publiczność niekoniecznie zainteresowaną makijażem i kosmetykami.
taka obserwacja.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook