Flirty Fuchsia ! :)

Chciałam Wam dziś przedstawić szminkę najtrwalszą z trwałych. Najpiękniej pachnącą i świetnie nawilżającą.

Avon Colordistac w kolorze "Flirty Fuchsia"



Uwielbiam ją, na pewno kupię więcej kolorów. Mam na oku przynajmniej dwa. Jeśli będą tak samo rewelacyjne jak ta, to chyba kupię całą serię :D Szminka potrafi przetrwać obiad, pocałunek - nie rozmazując się a pozostając w tym miejscu w którym pierwotnie była nałożona. Jak dla mnie fenomen wśród szminek z góry nie określonych jako "super-trwałe".
A teraz makijaż z udziałem tej szminki. 

Nic nadzwyczajnego, bardzo prostego i zarazem zalotnego ;)





Makijaż troszkę znoszony ale... co mi tam :)

-podkład Inglot YSM
-korektor Catrice i KOBO Ideal Cover Make up
-puder Almay
-bronzer Hoola (w końcu pełnowymiarówka! :D ) 
-.odrobina różu Chanel 58 fresque
-puder mineralny JOKO J04
-baza pod cienie Artdeco
-cienie z palety 120
-brązowa kredka Astor, czarna Avon
-tusz Avon SuperShock Max (zaczynamy się lubić :) )

Bardzo gorąco Wam polecam tą szminkę, jest na prawdę fantastyczna. 
Pozdrawiam, 
Marta

20 komentarze:

Bag Full Of Surprises pisze...

wow, wygląda zabójczo:)

kasiakitek pisze...

a w katalogu wygląda na bardziej fioletowa niż różową i dużo ciemniejsza. nie zwróciłabym na ta serie uwagi gdyby nie ten post. teraz się zastanowię nad jakimś kolorkiem:)

Paula pisze...

świetny kolor :)

powodzenia z kuponami ;)

kasia pisze...

Bardzo się cieszę że jesteś zadowolona z tego pudru. Pięknie malujesz, a Twoje oczy są przepiękne.

ewwwa pisze...

:O Jest piękna! Nie widziałam tej serii nigdy w katalogu to chyba jakaś nowość? :>

sia pisze...

świetny kolor :) uwielbiam takie szminki :)

MoodHomme pisze...

ma śliczny kolor :) bardzo pasuje do Ciebie :) nie używałam jeszcze tej szminki ale spróbuję :)
Pozdrawiam serdecznie!

Lady In Purplee pisze...

To jest moja ulubiona szminka z Avonu ;) Z tej serii mam jeszcze jedną i jest równie świetna :)

fiska pisze...

Wow, rzeczywiscie szminka zwala z nóg :) a dokladnie to jej kolor.
A makijaż bardzo ladnie prezentuje sie ze szminka, bo glownym bodźcem ma byc wlasnie fuksja ;)

Pauliné pisze...

jej, świetny kolor!!!

Paulina pisze...

piękny kolor szminki

Beauty Wizaz pisze...

pomadki to jedne z kosmetyków które mi odpowiadają z Avonu, całkiem ładne kolorki i nie wysuszają ust przynajmniej te które mam ;)

Kaśq. pisze...

pomadka fantastyczna

*Natalia* pisze...

Kolor idealnie Ci pasuje :)

kornela pisze...

piękny kolor ! :))

Lejdi Luna pisze...

Ciekawe oczko i bardzo piękny kolorek ust :D

Zapraszam do siebie :) Obserwujemy ?:)

Martuś pisze...

Wahałam się nad zakupem tej szminki, ale w końcu zamówiłam i baaardzo się cieszę, że to nie jest żaden bubel! :)

adrianna pisze...

kolorek jak dla mnie za mocny, ale może wybiorę sobie coś jaśniejszego skoro tak polecasz :)

KiciaWampirzyca pisze...

Kolor dla Ciebie stworzony !
Też mam pomadkę z tej serii i jestem bardzo zadowolona. Zapach naprawdę jest zmysłowy, opakowanie jak dzieło sztuki, a sama pomadka świetna.

P.E.Blanca pisze...

Ładnie Ci z tym kolorkiem na ustach ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook