Inglotowska Patina.

W momencie, w którym  cień 402P Inglota stał się bardzo sławny, porównywany do cienia Patina MACa zapragnęłam go mieć. Chodziłam w okół niego, dumałam, rozmyślałam czy aby na pewno...
Dziś znajdując jedną, biedną, starą i dawno, a nawet bardzo dawno nie używaną paletkę okazało się, że 402P dumnie spoczywa w niej i tylko czeka na użycie.
No... to używam.

Solo, prezentuje się zdecydowanie najlepiej. Towarzyszą mu jedynie  : na dolnej powiece 145P oraz w wewnętrznym kąciku 395P.




Reszta kosmetyków : podkład Rimmel, korektor KOBO i Catrice, puder ryżowy Kryolan, róż Sleek Scandalous, meteoryty Guerlain, rozświetlacz YSL, baza pod cienie ArtDeco, beżowy cień My Secret 505, pomadka Avon Tangerine, tusz do rzęs Avon SuperShock MAX oraz kredka Astor.

A teraz zmykam na wykłady i życzę miłego dnia! :)

Pozdrawiam, 
Marta

15 komentarze:

Agusiak747 pisze...

Super! Bardzo mi się podoba... chyba jestem z ładniejszych, jakie u Ciebie widziałam :)

Lady In Purplee pisze...

Cudny ten cień :)

Paulina pisze...

masz piękną cerę. Bardzo ładny makijaż oka i śliczny kolor szminki :)

Bella pisze...

Bardzo ładny makijaż. Lubię takie delikatne oczy :) Dołączam do obserwatorów bloga.

Agusiak747 pisze...

jeden* :P

lolita76548 pisze...

Już masz wykłady ?

Caathy pisze...

Świetnie wygląda ten cień! : )

eff pisze...

super cień. ;]
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

*Natalia* pisze...

Bosko jak zawsze :)

madziulaczek1991 pisze...

http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html

Zapraszam na rozdanie do siebie..>:)

Electric_Girl pisze...

Po prostu pięknie :))

Beauty Wizaz pisze...

ale super wyszło :)

Daria's makeup pisze...

ładny kolor na ustach :)

MadameBijou pisze...

puder ryżowy? pierwszy raz o nim słyszę. zaciekawił mnie! a kolor szminki jest piękny, nie za mocny i ma cudowny odcień. pięknie :)
pozdrawiam i zapraszam
MadameBijou

adrianna pisze...

świetny kolor, przydałby mi się taki cień solo kiedy nie mam czasu ani ochoty na coś więcej :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook