Karmel, miód i jagody.

Przeglądając subskrypcje na YT, trafiłam na nowy makijaż MakeupGeekTV inspirowany jesienią. Uwielbiam ją oglądać, ma w sobie tyle pozytywnej energii... Makijaż bardzo mi się spodobał, jest bardzo w moim stylu. Postanowiłam go odtworzyć z lekką modyfikacją.

Kosmetyki użyte w makijażu : podkład Lirene, korektor Catrice, puder Synergen, bronzer Clarins, róż Catrice, rozświetlacz YSL, baza pod cienie Artdeco, czarna kredka Avon, cienie z palety 120 z wyjątkiem jednego, najciemniejszego brązu Paese nr 18, tusz Avon Supershock MAX, pomadka Astor 600 + odrobinę błyszczyka Essence Stay with me nr 06.


Zakochałam się w tym look'u.  Na pewno będzie gościł na mojej twarzy jeszcze nie raz .  :)

Pozdrawiam, 
Marta

17 komentarze:

guinessi pisze...

ej!:) super! :) będę kopiować :P

Motylica pisze...

Rzeczywiście, świetny. Następna inspiracja. ;)

merczens pisze...

faktycznie, jesienny :))

Paulina pisze...

piękne oczy, jak zawsze :)

Daria's makeup pisze...

ładny kolor pomadki :D

Basia8212 pisze...

Bardzo ładne oczy!Bardzo mi sie podoba jak malujesz je w ten sposób,idealnie do kształtu powieki:*

PureMorning pisze...

Ciekawe zestawienie kolorystyczne :)

Electric_Girl pisze...

Bardzo ładny makijaż :)

holiday in hollywood pisze...

ah tytuł posta krzyczy "ZAJRZYJ" :)
bardzo Ci pasuje ten make up :)
pozdrawiam :P

MadameBijou pisze...

żaden problem, żebym Ci ten korektor kupiła i wysłała :) kwestia tego, jaki odcień, a z tym by chyba był problem na tą chwilę, żeby go do Twojej karnacji dobrać. ale jeśli coś to chętnie pomogę.
pozdrawiam
MadameBijou

SmoothCriminal pisze...

wow, śliczny! Mam pytanie, regulujesz sobie brwi sama czy u kosmetyczki? ;)

*Natalia* pisze...

Świetny makijaż, kojarzy mi się z ciepłą jesienią właśnie :))

lady_flower123 pisze...

Bardzo łądne połączenie kolorów :)

Dziękuję za komentarz u mnie :)

lolita76548 pisze...

No i jak zawsze ślicZnie. Ale muszę przyznać że ładnie usta do tego dopasowałaś

Beauty Wizaz pisze...

jesienny jak nic! łądny kocham się w brązowych cieniach!

kawiarka18 pisze...

ile bym dała żeby umieć się tak ładnie malować ! :)

Wena pisze...

Lubię tego typu makijaż :)
Z ta użytkowniczką na YT się jeszcze nie spotkałam, ale pewnie zacznę ją podglądać.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook