Niewielkie zakupy i miedź na paznokciach.

Od momentu w którym ukazały się pierwsze informacje dotyczące Au Naturel wiedziałam, że ta paletka musi znaleźć się w mojej Sleekowej kolekcji. Dziś listonosz mnie nią uraczył i bardzo się z tego powodu cieszę. :D

Ostatnio będąc w Rossmannie natknęłam się na podkład Lirene który mnie zaintrygował. Cena nie była wysoka (ok. 13zł), więc pomyślałam, że fajnie będzie go przetestować. Mam jeszcze zamiar kupić matujący z firmy Soraya i kryjący również z tej firmy. Matującego już używałam i pamiętam, że byłam z niego niezwykle zadowolona. Zobaczymy jak spisze się przy obecnym stanie mojej cery.

Nie byłabym sobą gdybym nie zwróciła uwagi na lakiery. Wybrałam dwa. Wibo Express Growth nr 30 (przepiękna miedź, bardzo jesienny kolor, swatch poniżej) oraz Extreme Nails nr 88 (jeszcze go nie używałam, mam wrażenie, że to delikatny duochrome, zielono-srebrny ).

Na pewno ukażą się jakieś makijaże właśnie z paletką Au Naturel. :)



Pozdrawiam, 
Marta

15 komentarze:

holiday in hollywood pisze...

miedź przepiękna, idealna na jesień :)

guinessi pisze...

ej! zupełnie nie wiedziałam na jakim blogu jestem! Zmieniłaś wygląd strony!:D Teraz jest bardziej czytelnie!:) Super
no i czekam na recenzje podkładu oraz makijaże z użyciem paletki ;)

ewwwa pisze...

Boska ta miedz! Musze zajrzec do mojego Rossmanna sparwdzic czy maja:)
Paletke tez zamowilam;)

sia pisze...

przyglądałam się wczoraj tym lakierom ;) bardzo ładne są :)

kosmetoZakupocholiczka pisze...

ładnie ten lakierek wygląda do mnie właśnie też leci ta paletka sleek

nutellaestrela pisze...

mam lakier wibo nr 88 i to piękny kolor rzeczywiście mieni się na zielony i srebrny i jeszcze na złoty:)
ostatni pokazywałam go u siebie na blogu jak chcesz to wpadnij:P

Motylica pisze...

Czekam na makijaże z Au Naturel, bo Twoje makijaże w ogóle są przepiękne. ;)

Chanel pisze...

Ehh takiej miedzi szukam;)

merczens pisze...

bardzo fajny ten lakier :) możliwe że się skuszę na niego :) ciekawa jestem makijaży Au Naturel w Twoim wykonaniu! :)

lolita76548 pisze...

Pokaż koniecznie jakieś jakiś makijaż z tą paletką.

SmoothCriminal pisze...

mam ten podkład z lirene i niestety nie jestem zadowolona :(

reszta zakupów bardzo fajne :P

Beauty Wizaz pisze...

fajniutki ciepły jesienny kolorek :)

MadameBijou pisze...

paletka kusi... kolorami i wyglądem opakowania! :D
jest świetna i zdecydowanie czekam na kilka makijaży.
pozdrawiam
MadameBijou

moniaaa pisze...

nie widziałam tego koloru, zawsze takie bardziej pastelowe mi się w oczy rzucały. Chyba trzeba się wybrać do drogerii :)

zapraszam na rozdanie na damski-swiat.blogspot.com :)

adrianna pisze...

miedziak mi wpadł w oko, chociaż te lakiery nie są moimi ulubionymi... może poszukam podobnego odcienia gdzieś indziej.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook