Pierwszy próbny makijaż paletą Champagne & Caviar

Wstając 30 minut przed wyjściem, nie mogłam się w pełni rozkoszować nowymi paletkami, dlatego zrobiłam jedną z nich makijaż na szybko :)
Moje pierwsze spostrzeżenia : cienie są twardsze niż Sleek, perły mniej perłowe, subtelniejsze. Pigmentacja fajna, maluję się nimi dobrze. Na razie same plusy :)




Kosmetyki użyte w makijażu :

-podkład Pharmaceris
-korektor Avon, Catrice
-puder Vipera
-róż Inglot
-rozświetlacz YSL
-baza pod cienie ArtDeco
-cienie NYX
-czarna kredka Avon
-tusz do rzęs Avon
-pomadka Avon

Pozdrawiam, 
Marta

12 komentarze:

lajfstyle pisze...

Jak zawsze ładnie, bo powieka aż się prosi aby malować :)
Mogłabyś napisać co to dokładnie za szmina? wygląda b. ciekawie :)

Lady In Purplee pisze...

Ślicznie :)

Electric_Girl pisze...

Piękny makijaż :))

Martuś pisze...

Mi się wydaje czy to róż w odcieniu 72? Idealny na zimę do bladej buźki ;) Makijaż śliczny! Jak zwykle ;)

Independent Woman pisze...

Dziękuję dziewczyny za opinie :)
Róż to 43 a szminka z serii Color Trend Pink Sunrise (idealny nudziak)

Independent Woman pisze...

:*

Caathy pisze...

Bardzo ładny makijaż ;)

Gohs pisze...

Ładnie :) Chociaż ja Cię wolę chyba w żywszych kolorach :)

lolita76548 pisze...

Fajnie prezentuje się róż.

lolita76548 pisze...

No i ten podkład!!!!! Kupię go!

SmoothCriminal pisze...

próbny, ale wyszedł ślicznie:) :P

Zapraszam do mnie.

antiii pisze...

podoba mi sie makijaż i delikatnie muśnięte policzki!:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook