Pink Sands

Dzień dobry wszystkim!
Patrzę na zegarek, do wyjścia mam jeszcze jakieś 40 minut więc pomyślałam, że zrobię kilka zdjęć z  moim dzisiejszym makijażem :)
Jest to zdecydowanie makijaż dzienny, bardzo subtelny, wykonany jedną z moich ulubionych palet. "Pink Sands" Avonu. Wspaniałe, roświetlające blade róże. Cudo.





Po za tym, na twarzy mam : podkład kryjący Lirene, korektor Catrice i KOBO, puder MAC, róż Chanel, rozświetlacz YSL, meteoryty Guerlain, baza pod cienie ArtDeco, cień diametowy Paese i złoty w kąciku Sleek, czarna kredka i tusz do rzęs Avon, pomadka Golden Rose 115.

Życzę Wam miłego dnia!
Marta

16 komentarze:

lidzia007 pisze...

ładnie :)

Lady In Purplee pisze...

Też mam tą paletke, świetna właśnie na szybki śliczny makijaż :)

Basia8212 pisze...

Delikatnie i kobieco:-):*

zoila pisze...

Ładny makijaż, paletka Pink Sands to chyba najbardziej udana paletka Avon.

*Natalia* pisze...

śliczny, delikatny makijaż :)

Badzynka pisze...

ślicznie :)
taka mała prośba, mogłabys umieszczać na zdjęciach kosmetyki, których użyłas?:)

Martuś pisze...

Subtelny i idealny na dzień. Czego chcieć więcej? :)
Tobie również miłego dnia! :)

Say me Justine pisze...

Sliczny make-up!!Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

a. pisze...

masz świetną powiekę - idealną do malowania :)

lolita76548 pisze...

Makijaże piękne robisz żądam więc stepiki!


femalepleasurelola.blogspot.com

czekoladowy-deszcz pisze...

Wow, piękny makijaż!

Chillinstyles pisze...

Bardzo ładnie, delikatnie :) róż na policzkach ma śliczny odcień, takie lubię najbardziej :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

chillinstyles.blogspot.com

Frayed Laces pisze...

bardzo ładny makijaż ;)

Tasha pisze...

uwielbiam takie makijaze:)

Yuki. pisze...

Ależ to piękne, mogłabym się patrzeć bez końca. Uwielbiam takie delikatne kremowe kolorki :)

Twoja Inspirajca ♥ pisze...

super wyglada, bardzo mi sie podoba ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook