Poznaj mnie bliżej! :)

Kolejny tag, bardziej popularny na YT niż u nas, w blogowym świecie. Myślę, że to fajny sposób byście trochę mnie poznały :)

PYTANIA:

1. Ulubiona piosenkarka? Odp. : Zdecydowanie Fredrika Stahl.

2. Mój ulubiony kolor to? Odp.: Jeśli chodzi o kolor ubrań to są to zdecydowanie ciemne barwy (czerń, szarość, czerwień).
3. Mam 19 lat.

4. Maluję się bo...? Odp.: Bo lubię, bo w makijażu czuję się lepiej niż bez, bo makijaż pozwala mi na wyrażenie swojego nastroju, humoru.

5. Z zawodu jestem....? Odp.: Dopiero będę :D Kosmetyczką, pielęgniarką i najprawdopodobniej nauczycielem muzyki.

6. Moje ulubione kanały na yt...? 82Inez, chlorofilek, xWomanLand, SkutecznieTV i wiele innych.

7. Asertywność, realistyczne spojrzenie na świat - to lubie w sobie.

8. Zakompleksienie -  tego nie lubię w sobie.

9. Mieszkam w świętokrzyskim, w Kielcach.

10. Mój ulubiony sklep to...? Odp.: Drogerie : Natura, Dauglas, Ciuchy i akcesoria : Venezia. Vero Moda, New Look, Orsay

11. Gdybym mogła wybrać tylko jeden kosmetyk było by to... zdecydowanie puder matujący.

12. Moje hobby to..? Wizaż, muzyka klasyczna, książki.

13. Uważam że jestem... co ja uważam... Nie wiem już sama ;P


Pozdrawiam, 
Marta

5 komentarze:

lajfstyle pisze...

ohoho jaka wszechstronna młoda osoba :)

merczens pisze...

na czym grasz?
:)

Martuś pisze...

Ja po drastycznym rozjaśnieniu całych włosów i drugim nieudanym, przy którym mnóstwo mi się spaliło i musiałam obciąć ponad połowę długości postanowiłam na chwilę obecną też zostać wierna jednemu kolorowi ;) Z Palette jeszcze nic nie miałam :)

SmoothCriminal pisze...

chyba go też zrobię, fajny tag;p

zapraszam do mnie :)

WomanLand pisze...

ojej bardzo dziekuje za wróżnienie w ulubionych kanałach na YT :))) to bardzo mile:))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook