Przydymione oko

Taaaak, Krecik dziś jest głównym bohaterem odcinka :D Wybaczcie mi za niego ... 

Mam dziś dla Was bardzo, bardzo przydymiony, brudny makijaż oka. Usta pozostawiłam delikatne, konturowanie też bardzo skromne. Strasznie mi się podoba, moim zdaniem idealnie pasuje do zielonych oczu, świetnie podkreśla ich kolor.



Kosmetyki

-podkład Inglot YSM
-korektor Catrice
-puder Almay
-bronzer i róż Avon
-jako baza NYX Milk
-cienie Au Naturel Sleek
-czarna kredka Avon
-tusz SuperShock MAX Avon
-błyszczyk XXXL Nudes

Pozdrawiam, 
Marta

26 komentarze:

MadameBijou pisze...

oj coś ta paletka Sleeka mnie kolejny raz zachwyca :D świetny make-up. można go nosić na co dzień i jednocześnie jest bardzo wyjściowy. lubię takie uniwersalne rozwiązania. :)
pozdrawiam
MadameBijou

Basia8212 pisze...

Ślicznie,bardzo dobra technika nałożenia cieni,idealna do twojej budowy oka:*Pieknie przydymiłaś oczko:*

Paulina pisze...

bardzo ładny makijaż, a krecik słodki :)

merczens pisze...

nie będę po raz kolejny się zachwycać :D ale w głębi serca jesteś moim guru :D

Monia pisze...

Bardzo ladne smoky eye. bardzo podobaja mi sie takie makijaze.

Justyna pisze...

musisz kusić tak tą paletką ? :) piękny makijaż :)

Martuś pisze...

Śliczny jest. Jak większość zresztą ;)
Krecik idealnie wpasował się w notkę i makijaż! :D

Cat Girl pisze...

ślicznie pomalowane oczka ) naprawde mi sie podoba :)

sypa pisze...

krecik! :D

świetny makijaż ;) muszę się w końcu nauczyc jakiegoś makijażu ;p przyda mi się na półmetek ;>

Naat. pisze...

Ładny makijaż. ; )
Zapraszam do siebie i do obserwowania. ; )

Chanel pisze...

śliczny makijaż :)

Badzynka pisze...

Uroczy zarówno makijaż, jak i krecik ;-)

www.badzynka.blogspot.com

Electric_Girl pisze...

Prześliczny makijaż, pięknie w nim wyglądasz i jak najbardziej Ci pasuje :D
A Krecik jest przeuroczy, mój kolega ma przezwisko Krecik :D

fiska pisze...

Kurcze! Bardzo podobają mi się Twoje makijaze, cieniowanie, kolorystyka... a ten makijaz rownie swietny :)

paulus6c pisze...

Ślicznie ! :D

nutellaestrela pisze...

WOW makijaż prześliczny:) mam bardzo podobny kolor oczu więc dla mnie ten makijaż będzie idelny:P

doma.123 pisze...

jak zwykle megaśnie! :)

Joanna ♥ pisze...

Boskie oczy ^^
Zapraszam w wolnej chwili ^^

ewwwa pisze...

Śliczny makijaż:) Cudnie podbija kolor teczowki

Pannna Monroe pisze...

Piękne masz oczy:)

Pycia pisze...

krecik jest świetny! a makijaż zjawiskowy :)

kleopatre pisze...

Bardzo podoba mi sie ten makijaz, wygadasz w nim bardzo ladnie:) Ja nie lubie siebie w takim wydaniu, bo mam wrazenie ze wygladam jakos 'ciezko' :)

lidzia007 pisze...

śliczny makijaż :)

SmoothCriminal pisze...

nadal zachwycam się twoimi brwiami :)
+ świetny makijaż :P

zapraszam do mnie. :)

adrianna pisze...

krecik mistrzem drugiego planu :)

king.a pisze...

Marcia ślicznie Ci w tym makijażu! :)
tak samo jak w tej koszulce - dlaczego nie nosisz pomarańczowych rzeczy?! :D
Kinia ^^

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook