RECENZJA : Catrice Perfect Adapt - korektor pod oczy

Zapraszam na krótką i mam nadzieję, zwięzłą recenzje korektora pod oczy z firmy Catrice :) 



Opakowanie
korektor znajduje się w pojemniku zakończonym pędzelkiem. Bardzo wygodne. 1,7ml. Design całkiem przyjemny.


Cena: 
15,99zł - zawyżona.

Kolor :
020 natural beige - wybrany zdecydowanie w ciemno. Odcień brzoskwiniowy. Bałam się, że będzie zbyt pomarańczowy (zwykle wybieram odcienie piaskowe). Niesłusznie. Kolor fajnie wtapia się w skórę. 



Konsystencja :
Rzadka, za rzadka. Korektor roluje się pod oczami, włazi w zmarszczki.

Działanie
Niestety korektor ma bardzo słabe krycie. Nie mam wielkich cieni pod oczami, ale i z nimi nie radzi sobie zbyt dobrze. Pod lewym okiem mam ciemną żyłkę i o jej zakryciu mogę tylko pomarzyć (za dużo chyba oczekuję, mało który podkład ją przykrywa).

Podsumowanie :
Z tego korektora nie jestem zadowolona, na pewno nie kupię go po raz kolejny. Nie polecam...




Pozdrawiam ciepło, 
Marta


8 komentarze:

Badzynka pisze...

Na szczęście nie mam potrzeby używania korektorów 9uff, parę złoty w kieszeni na lakiery :D)

Cieszę się, że lakier z Golden Rose dobrze się prezentuje. Niedługo go też przetestuję.

buźki:) :*

Martuś pisze...

Nie przemawiają do mnie korektory z taką końcówką :)
Miłego dnia! :*

fiska pisze...

kupuj, kupuj, bo myślę, ze warta swojej ceny! :)
Makijaży można zrobić multum a pigmentacja jest naprawde bardzo dobra :)

MadameBijou pisze...

korektor z MACa sprawdza się na każdy obszar twarzy, więc na pewno pod oczami miałabyś śliczne krycie po nim.
pozdrawiam :)
MadameBijou

zoila pisze...

Dobrze, że go nie kupiłam w takim razie. Nie znoszę korektorów, które włażą w zmarszczki.

lajfstyle pisze...

Ja mam bardzo intensywne sińce pod oczami, to mój wielki kompleks. Ale nic z tym nie zrobię, bo to nie jest oznaką ani zmęczenia ani choroby. Tak już jest.
Dzięki za recenzję, będe wiedziała ze nie jest wart uwagi, chociaż bardzo ładnie wygląda.
Mój jedyny korektor, który względnie dobrze sobie radzi to Maybelline Pure Cover mineral.

Zerknij tu: http://lajfstyle.blogspot.com/2011/02/korektory.html
To moj post o korektorach, które używałam!

pozdrawiam :)

SmoothCriminal pisze...

szukam jakiegoś dobrego korektora właśnie pod oczy, dzięki że ustrzegłaś mnie przed tym :)

Keysi pisze...

dobrze wiedziec chodz ma fajny aplikator :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook