RECENZJA : Pharmaceris, Delikatny fluid intensywnie kryjący.

Właśnie wróciłam z zajęć, głowa mnie strasznie boli ale... postanowiłam napisać recenzję bardzo dobrego podkładu firmy Pharmaceris :) Widziałam, że cieszy się on Waszym zainteresowaniem więc... dla Was wszystko :D Postaram się w miarę krótko i treściwie.


 PLUSY :
  •  nie tworzy efektu maski, choć bardzo intensywnie kryje. 
  • ślicznie wygląda na twarzy, niesamowicie ją wygładza
  • filtr SPF 20
  • lubię rozprowadzać go palcami - tak aplikowany, najlepiej się prezentuje
  • cena : ok. 40zł
  • dostępność : każda apteka
  • mam cerę wrażliwą, nie uczulił mnie i nie wywołał żadnych podrażnień
  • bezzapachowy
MINUSY:
  • producent zapewnia, że jest to podkład o "przedłużonej trwałości" . Ja tak nie uważam. Wygląda dobrze maksymalnie 5-6 godzin. 
  •   uboga gama kolorystyczna (jednak ja dobrałam odcień idealnie pasujący do mojej cery sand 02 - lekko żółtawy)




    Podsumowując : Ja bardzo lubię ten podkład, dobrze wygląda na twarzy i na pewno kupię go ponownie. 

    Pozdrawiam, 
    Marta

    15 komentarze:

    Kaśq. pisze...

    ciekawy, ciekawy :)) .

    Beauty Wizaz pisze...

    już wiele wiele razy się nad nim zastanawiałam :)

    eff pisze...

    jest to już kolejna pozytywna recenzja tego podkładu i chyba sie na niego skuszę ;]
    zapraszam na mojego bloga http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/
    pozdrawiam
    eff :)

    zoila pisze...

    Wydaje się ciekawy.

    Caathy pisze...

    Ciekawie się prezentuje, ale nie wiem czy się na niego skuszę : )

    Zapraszam do siebie ; )

    maggie. pisze...

    oo świetna recenzja , skusił mnie ten produkt :D

    Chanel pisze...

    ciekawe jakk wygląda roztarty;)

    lolita76548 pisze...

    Szczerze mnie przekonałaś. W poniedziałek lecę go kupić. Tylko boję się o ten odcień, ale wezmę ten co masz ty.

    Lady In Purplee pisze...

    Dużo dobrego o nim czytam, może się w końcu zdecyduję ;)

    Agusiak747 pisze...

    Całkiem fajny :)

    ssylvkaa pisze...

    Dzisiaj mialam z nim doczynienia,klientka przyniosla swoj i rzeczywiscie fajnie sie prezentowal na twarzy:)

    ewwwa pisze...

    Zapowiada się ciekawie! Chyba się m przyjrzę bliżej:)

    Bursztyneekk pisze...

    oo moj podklad :D mam ten sam odcien zgadzam sie do do tej trwalosci gora 5 h nie wiecej :/ ale poza tym fajnie kryje nie tworzac typowej tapety na twarzy

    adrianna pisze...

    a jak jest z matowieniem? bo ja mam cerę tłustą i zastanawiam się, ile wytrzyma u mnie...

    antiii pisze...

    jestem pod wrażeniem krycia!muszę go wypróbować.

    Prześlij komentarz

     

    Obserwatorzy

    Bloglovin

    Facebook