RECENZJA : Vipera Cosmetics Fanfarele - błyszczyk do ust

Zapraszam dziś na pierwszą z planowanych recenzji kosmetyków firmy Vipera Cosmetics. Na pierwszy ogień, produkt najłatwiejszy do zrecenzowania czyli błyszczyk do ust.

Jak zobaczyłam go zaraz po otworzeniu przesyłki pomyślałam, że będzie to coś fajnego. I było.

Recenzuję kolor nr 67. 



Co mówi o nim producent?

"Produkty o numerach 67 i 68 – gross, mają właściwości powiększające usta – dzięki ujędrnianiu oraz wypełnianiu załamań. Efekt ten uzyskujemy dzięki zawartej w błyszczyku Gatulinie o działaniu silnie regenerującym strukturę skóry. Wargi stają się pełne, zmysłowe, a wrażenie powiększonych ust utrzymuje się, jeśli stosujemy błyszczyk regularnie" (źródło : www.vipera.com.pl

A co ja o nim myślę?

Zacznę od plusów :
  • błyszczyk ma fantastyczne opakowanie. Bardzo podoba mi się jego design. Eleganckie i z klasą oraz co najważniejsze produkt się z niego nie wylewa. 
  •  kolejna rzecz to zapach.  Truskawki i maliny prosto z ogródka. Nie zawszę lubię gdy kosmetyk pachnie, ale moim zdaniem zapach, to jeden z obowiązków błyszczyka czy pomadki.
  • konsystencja. Błyszczyk się nie klei, nie wylewa poza kontur ust a z doświadczenia wiem, że błyszczyki transparentne mają taką tendencję. 
  • świetnie wygląda na ustach. Tafla wody - to bardzo trafne określenie.
  • trwałość. 3-4 godziny. Jak na błyszczyk to na prawdę wystarczająco.
  • cena. TUTAJ możecie kupić go za 8,50zł.
 A teraz minusy :
  • jak dla mnie produkt nie jest wydajny. Używam go co prawda codziennie odkąd go mam, a już widzę duże jak na ten czas użytkowania zużycie.
  • denerwuje mnie w nim to, że za mało produktu nabiera się na pacynkę. Nie lubię długo malować ust. 

Błyszczyk na dłoni :


Na ustach :


Podsumowując : na pewno zakupię inne warianty tego błyszczyka, mimo dwóch minusów, jak dla mnie jest to produkt godny polecenia i zdecydowanie warty choćby uwagi. :)

Pozdrawiam ciepło, 
Marta

12 komentarze:

Electric_Girl pisze...

Truskawki i maliny :P Będę musiała zwrócić na niego uwagę :D

zoila pisze...

Wydaje się całkiem przyjemny. Zapach i trwałość do mnie przemawiają :)

merczens pisze...

musze się za nim rozejrzeć :)

Basia8212 pisze...

Barzmi apetycznie:D

Chanel pisze...

ładnie wygląda na ustach ;)

Mooncat pisze...

Brzmi zachęcająco, może się za nim rozejrzę.

lolita76548 pisze...

No może może....

Rina pisze...

tafla wody- lubię taki efekt na ustach, na Twoich wygląda pięknie :)

lady_flower123 pisze...

ładnie prezentuje sie na ustach :)

Yuki. pisze...

Opakowanie faktycznie fantastyczne! Ciekawie się prezentuje. Niestety pomimo twojej wspaniałej recenzji nie kupię go, ponieważ używam w 99% szminek :(

SmoothCriminal pisze...

ale daje piękny efekt ! :)

adrianna pisze...

zapowiada się całkiem przyjemnie :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook