RECENZJA : Vipera Cosmetics Just Lips, pomadka do ust

Dziś na prawdę krótka recenzja pomadki do ust firmy Vipera. O ile z błyszczyka byłam bardzo, ale to bardzo zadowolona to z tej pomadki jestem już trochę mniej.

Posiadam numerek 12.



Zacznę od minusa, który już na wstępie dyskwalifikuje tą szminkę z mojego zbioru. Kolor. Niestety firma Vipera Cosmetics nie trafiła z kolorem. To zupełnie nie mój styl, nie mój kolor. Wyglądam w nim po prostu źle i źle się w nim czuje.

W ramach testów pomadki nosiłam ją kilka dni w domu. Muszę z wielkim bólem stwierdzić, że jakość szminki jest bardzo wysoka.

+ wspaniałą, jedwabista konsystencja. 
+ zauważyłam minimalne nawilżenie ust
+ trwałość : 6 godzin (toleruje picie)
+ zapach, trochę "szminkowy", trochę słodki - super!! 
+ przyjemne opakowanie

A tak wygląda na ustach :


Szminka się nie zmarnuje  - mojej cioci bardzo się podoba i muszę przyznać, że wygląda w niej lepiej niż ja :))

Podsumowując : jakość pomadki zachęciła mnie do kupna innych kolorów i na pewno dam Wam znać co o nich sądzę:)

Pozdrawiam, 
Marta

13 komentarze:

fiska pisze...

kolorek bardzo ładny, dla tych, ktorzy lubia rdzawe kolory. Ten jest idealny na jesien :)

Electric_Girl pisze...

Bardzo ładny kolor :)

Agusiak747 pisze...

Ja też z Vipery dostałam okropny kolor... nie wiem jeszcze, jak wygląda przy pełnym makijażu, ale na samych ustach jak u 50/60-latki :P

lajfstyle pisze...

Ja mam 16, kolor jest bardzo ładny nude złamany brzoskwinią, jednak z jakością jest trochę gorzej.. więcej nie kupiłam :)
Wolę szminki Eveline.

Martuś pisze...

Na ręce prezentuje się całkiem fajnie, na ustach nie bardzo mi się podoba ;)

Chanel pisze...

Eee nie podoba mi się odcień;)

Caathy pisze...

Całkiem nieźle, ale jakoś mam takie "zboczenie" i nie lubię szminek z połyskiem ( u siebie)

Balbinka pisze...

kolorek nie za fajny, ale może inny wypróbuje. jaka jest cena? pozdrawiam Balbinka

eff pisze...

taniutka i fajniutka ;]
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

kleopatre pisze...

No kolor faktycznie taki trochę niefajny, ja też źle w takich wyglądam. Ale dobrze wiedzieć że jakościowo jest przyzwoita:)

SmoothCriminal pisze...

mi by też ten kolor nie odpowiadał, ale jakość dobra;)

Magdalena pisze...

Sam w sobie kolor ładny, ale faktycznie nie każdemu pasuje.

adrianna pisze...

fajny kolor i jakość z tego co piszesz również niezła :) ja też tak mam, że często się "nie czuje" w kolorze, chociaż nie jest to jakoś mega odważny kolor. ale ten jest na prawdę fajny.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook