Tag plus kilka informacji :)

Na początek tag który podpatrzyłam u Nataszy ( http://swiat-panny-n.blogspot.com/ ) i bardzo mi się spodobał :)



Zasady:
1.Wklej obrazek
2.Podziękuj za oTAGowanie i podaj linki blogów tych osób
3.Przedstaw produkty, które są twoimi "Must Have", czyli takie, co 'zawsze musisz mieć ze sobą'.
4.oTAGuj 15 blogów
5.Poinformuj blogi o oTAGowaniu

  • bibułki matujące - ściągają sebum, nie uszkadzając przy tym makijażu
  • gumy do żucia Winterfresh Ice - najlepsze :P
  • perfumy które w danym dniu używam (ostatnio J'adore )
  • pomadka lub błyszczyk również który w danym dniu używam :D
  • książka ( teraz czytam "Portret Doriana Graya")
  • telefon i słuchawki (i najlepiej radio ESKA Rock :D )
Tak troszkę niekosmetycznie.. Ale to są rzeczy które na prawdę zawsze muszę mieć przy sobie :) :)

TAGUJĘ WSZYSTKICH! :) :) 

A teraz troszkę prywaty, trochę informacji... :)

W sobotę zaczęły mi się zajęcia w szkole policealnej na kierunku technik kosmetyczka. Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia to całkiem przyjemnie. Wydawało mi się, że dużo nauki nie będzie. Po dwóch spotkaniach moje zdanie na ten temat się troszkę zmieniło. Jak wiecie, od 19 września rozpoczynam też studia pielęgniarskie i zaczynam mieć obawy, że nie dam rady, że sobie nie poradzę. Oby przysłowie o dwóch srokach się u mnie nie sprawdziło. Jestem pełna zapału do nauki, ale boje się, że fizycznie nie starczy mi na wszystko czasu. We wrześniu przyszłego roku wychodzę za mąż  a z tym również wiążą się pewne obowiązki. Mam nadzieję, że moje obawy okażą się niesłuszne i dam sobie radę .
Abstrahując od moich lęków - na ćwiczeniach z pracowni kosmetycznej będzie na prawdę dużo fajnych zajęć :) Pielęgnacja ciała i twarzy, masaż, manicure i pedicure, mnóstwo różnego typu zabiegów, sporządzanie preparatów pielęgnacyjnych, oczywiście makijaż i wiele innych na prawdę ciekawych rzeczy :) Jestem strasznie podniecona myślą, że w niedługim czasie posiądę tak ogromną wiedzę z dziedziny kosmetyki :)

To tyle, co na dzień dzisiejszy mam Wam do przekazania :) Mam nadzieję, że Was bardzo nie zanudziłam.

Pozdrawiam,
Marta

8 komentarze:

sauria80 pisze...

fajny ten Tag, może też przyłączę się do zabawy :)

Motylica pisze...

Liczę na nowinki kosmetyczne z Twojej strony i życzę powodzenia! Też będę ciągnąć dwa kierunki od tego roku, więc możemy jednoczyć się w bólach i nie tylko. :)
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie,
M. :)

Daria's makeup pisze...

ja zaczynam ten kierunek prawdopodobnie 26 wrzesnia :D

SmoothCriminal pisze...

ja też po liceum chcę zrobić tą szkołę o kierunku ` technik- kosmetyczka`, aby móc pracować będąc na studiach. Daj znać jak to wszystko wygląda :) Powodzenia !

Martuś pisze...

Poradzisz sobie kochana! Marty są silne, wytrwałe i nie poddają się na pierwszym zakręcie! ;)

lolita76548 pisze...

Super! Powiem Ci jako studentka bardzo ciężkich studiów (zakuwania co nie miara), że jeśli chcesz to dasz radę, bo jest to coś co cię interesuje. Tylko dziel się z nami nowymi informacjami!! Gratuluję ślubu oczywiście! Od kiedy zaczynasz próbować makijaże ślubne i nam je pokazywać;)? Czy idziesz do profesjonalistki z tym? To ciekawe bardzo zagadnienie ;)

Beauty Wizaz pisze...

sukcesów życzę, z dziedziny kosmetyki na pewno dużo się dowiesz :) i uszy do góry poradzisz sobie :)
pamiętam swój okres w życiu jak tak dużo wzięłam na siebie przed ślubem i kursy i praca i robiłam paznokcie po godzinach, ale wszystko się udało!

Paulina pisze...

Poradzisz sobie :) a takie studia kosmetyczne to świetna sprawa :) Tym bardziej, że się tym interesujesz

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook