Trochę słoneczego lata we wczesnojesienne dni

Nie, żebym tak za gorącym latem tęskniła (nienawidzę go) gdy nadchodzi moja ulubiona pora roku... Po prostu, miałam dziś ochotę na coś radosnego na powiekach.

W roli głównej : Sleek Curacao
W pozostałych rolach : podkład Astor 16h Mineral Match, podkład KOBO Ideal Cover Make up jako korektor, puder sypki Almay, róż do policzków MAC Warmth of Coral, rozświetlacz e.l.f., czarna kredka Avon, tusz Avon SuperShock Max, turkusowy eyeliner Gosh, błyszczyk Rimmel Stay Glossy.





Miłego dnia!
Pozdrawiam, Marta :) 

17 komentarze:

Agusiak747 pisze...

Świetne kolorki :)

grzee pisze...

piękne kolory :) akurat na dzisiejszą pogodę - u mnie leje jak nie wiem co...

Agusiak747 pisze...

Z tego, co mi pisali ludzie komentarze, kiedy je pokazałam, to nie ma ich w Polsce.

sia pisze...

świetne, wesołe kolorki :)

guinessi pisze...

pięknie Ci w takim radosnym makijazu!:)

Basia8212 pisze...

Piękny radosny makijaż,świetne cieniowanie i super kolorowa kreseczka:*

Daria's makeup pisze...

super kolorek eyelinera.

*Natalia* pisze...

Przepiękny makijaż!!!

PureMorning pisze...

Fajne wesołe kolorki :))

~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam na moje rozdanie: http://pure-morning123.blogspot.com/2011/09/rozdanie-give-away.html

Paulina pisze...

śliczny makijaż :)

Electric_Girl pisze...

Śliczny make-up :D

Katsuumi pisze...

Dziękuję ;) ładnie pomalowane oczka ;)

fiska pisze...

Wooo ten tursusowy eyeliner *_*
Super makijaż i usta masz piękne! :)

MadameBijou pisze...

Pisząc sleek curacao masz na myśli paletę? świetne, żywe kolory, bardzo mi się podobają. trochę lata już w te prawie jesienne dni wniosłaś :)
pozdrawiam i zapraszam na nowy manicure.
MadameBijou

ettka1983 pisze...

śliczny makijaż.
______________________
kosmetykoholizm.blogspot.com/

Yuki. pisze...

Ciekawa mieszanka... śliczny kolor sweterka :P

lolita76548 pisze...

Na prawdę piękny makijaż! Ale to jak każdy twój ;p

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook