Zbiorcze zakupy

Ostatni miesiąc był bardzo ciężkim dla mojej cery. Jej zmianę zauważyłam zdecydowanie wcześniej, ale w sierpniu nastąpiła kulminacja. Mieszana cera stała się bardzo wrażliwa i delikatna. W tym momencie nie mam już problemu ze świecącą się skórą w strefie "T". Aktualnie borykam się z zaczerwienieniami, podrażnieniami i suchymi skórkami. Mam nadzieję, że kiedyś się z tym uporam i moja skóra będzie wreszcie normalna.
Tak na prawdę, to ta zmiana pchnęła mnie do całkowitej wymiany kosmetyków pielęgnacyjnych.

Wiecie jak to jest. Szukacie czegoś konkretnego w drogerii a i tak mimo wszystko skusicie się na coś dodatkowego... :) Ja niestety mam z tym duży problem :| 

Jest tu pielęgnacja, kolorówki troszkę, ciuchy i prezent urodzinowy dla mojego narzeczonego, którego niestety Wam nie pokażę (przynajmniej na razie ;P ). On tu lubi zaglądać :D

Zaczynamy ! :)


1. Mleczko do demakijażu bezzapachowe AA do cery atopowej. Kupiłam je w na promocji w Super-Pharm za 11.19zł . Jestem z niego niesamowicie zadowolona.
2. Aloesowy szampon do włosów suchych Ziaja. Real 5,99zł. Jeszcze nie testowałam.
3. Odżywka wzmacniająca z apteczki babuni, Joanna. Real 5,99zł. Nie testowałam, ale już nie mogę się doczekać :)
4. Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże i witaminy. Nie pamiętam ceny, ale nie była powalająco wysoka :)
5. Krem pod oczy "WItalność natury" SPF 15 Avon. Dostałam w prezencie, używałam tylko raz więc nie mogę o nim nic powiedzieć ;)
6. Peeling enzymatyczny Lirene. Natura ok. 3zł
7. Kuracja naprawcza 3D do włosów suchych i zniszczonych Avon + szczotka z naturalnym włosiem (swoją drogą fantastyczna! ). Za zestaw zapłaciłam 22,90zł :)
8. Krem do bardzo wrażliwej cery, na zaczerwienienia Active Sensitive Yves Rocher. Będzie o nim osobna recenzja. Na chwilę obecną jestem nim zachwycona. Zapłaciłam za niego 45zł na promocji. Cena regularna jest wysoka, bo aż 70zł. Ma wrażenie, że krem jest jej wart.
9. L'biotica regenerujący krem do rzęs. W Super-pharmie zapłam za niego bodajże 8zł, również na promocji. Używałam dopiero raz. Producent pisze, że trzeba używać go co najmniej 30 dni by zauważyć efekty. A więc.. eksperyment trwa! :D


1. Pomadka Avon w kolorze Tangerine. Zapłaciłam za nią 19,90zł. Cudowny kolor, świetne nawilżenie, utrzymuje się długo. Tak na prawdę pomadki Avon jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Bardzo serdecznie je Wam polecam! :)
2. Nowy tusz Avonu SuperShock Max. Nie używałam jeszcze, jestem jego bardzo ciekawa :)
3. Delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości SPF 20 Pharmaceris. Cena : ok 40zł, będę testować, dam znać!
4. Róż do policzków w kolorze intensywnej fuksji, Inglot. Odcień 43. Brakowało mi takiego koloru w swoim zbiorze. Teraz kiedy moje włosy mają chłodny, ciemny odcień róż będzie prezentował się świetnie :)Cena: 19zł
5. Puder Synergen, odcień 03. Pisać o nim nie będę bo jego temat się już dawno wyczerpał :D
6. Korektor pod oczy Catrice, odcień 02, cena : 15,99zł


 Sweterek H&M, cena: 79,90zł.



 Oficerki Deichamnn, cena: 99zł


Parka Funk'n'Soul, wyprzedażowo za 104,90zł  i ciemnozielony komin H&M za 39,90zł 

A teraz 2 rzeczy z ciucholandu :) Jestem nimi zachwycona, za marynarkę zapłaciłam 9zł a za bluzkę 3zł :) Obie rzeczy nigdy nie były prane, z metkami... Marynarkę niestety trzeba zwęzić, ale co tam. Jest fantastyczna :)



I na koniec prezent :) :)



Aaaaaale długi wpis powstał :) Nie chciałam go dzielić na mniejsze, musicie mi to wybaczyć. Gdybyście były zainteresowane którymś z produktów, po prostu napiszcie a ja po przetestowaniu zrobię dla Was recenzję :)

Pozdrawiam cieplutko, 
Marta

18 komentarze:

Anonyme pisze...

Boskie te oficerki, jeszcze dzisiaj lecę do sklepu je zobaczyć:D

Basia8212 pisze...

Świetne oficerki,zakupy widzę udane,pewno dla poprawienia sobie nastroju,mam nadzieje, że już lepiej:*Też lubię pomadki Avonu.Szampon aloesowy miałam i slicznie pachnie,gorzej rozczesują sie włosy,ale jest ok.:*

youcouldbehappy pisze...

ja jestem w połowie tego szamponu z ziaji, i jest nawet okej. choć myślałam,że skoro jest do włosów suchych to jakoś je nawilży.. ale niestety nic z tych rzeczy :)

Agusiak747 pisze...

Świetne buty :)

guinessi pisze...

buty są WOW - cudne! ;)

Paulina pisze...

piękny sweterek z H&M. Szczotkę mam, uwielbiam ją :)

czysiek pisze...

ładny sweterek ;)

czysiek.blogspot.com

Motylica pisze...

Miałam podobne buciorki, mimo intensywnej pielęgnacji szybko popękały. :(

Chanel pisze...

Niezłe zakupy ;)

SmoothCriminal pisze...

oficerki i sweterek z h&m'u mega ! fajne zakupy :P

zapraszam do mnie ;)

*Natalia* pisze...

Świetne zakupy, wszystko mi się podoba :)

Beauty Wizaz pisze...

mam tą pomadkę i jestem zadowolona, jest pomieszana z błyszczykiem i nie wysusza ust, Ziajkę też kupiłąm i będę testowała tyle dobrego o tych szamponach czytałam :)

Beauty Wizaz pisze...

róże Inglot uwielbiam za cudowną pigmentację

adrianna pisze...

oficerki są świetne, bardzo mi się podobają. ogólnie ciuchowo świetne zakupy :) masz fajny styl :) pomadkę tangerine znam, mam testerek - rownież bardzo lubię.

Lady In Purplee pisze...

Ciekawa jestem tego kremu do rzęs i kuracji naprawczej z Avonu :)

oczuchmurnosc pisze...

mam 2 takie szczotki i ratuja mi zycie ;) tylko trzeba czesto ją myc i nałozyc odzywkę zeby nie elektryzowala wlosow.
czekam na recenzję kremu do rzęs bo sie czaje juz dluzszy czas :)

Yuki. pisze...

Cudowne buty!

zetanja pisze...

ja również czekam na recenzję kremu do rzęs :) bardzo mnie interesuje czy daje jakieś znaczące efekty :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook