Zdobycz z sh + marchewkowe usta :)

Wczoraj wybrałam się z mamą na zakupy do second handu. Napaliłyśmy się strasznie na wielkie zakupy a w efekcie... ja kupiłam jedną sukienkę a mama kurtkę jeansową :D
Bądź co bądź, sukienka jest wspaniała. Pochodzi z Vero Mody, miała jeszcze metkę. Ogromnie mi się podoba. Zapłaciłam za nią 15zł :)


A teraz makijaż dnia :) Specjalnie do tej sukienki, wymyśliłam pomarańczowo-marchewkowe usta i mocną kreskę na powiece.





Do wykonania makijażu użyłam : podkład matujący Soraya, korektor Catrice, puder MAC, bronzer Benefit Hoola, róż MAC Warmth of Coral, rozświetlacz YSL, baza pod cienie ArtDeco, cienie z palet Oh So Special i Au Naturel Sleek, biała kredka Basic, tusz do rzęs Avon SuperShock MAX, pomadka Manhattan 34N

Pozdrawiam ciepło, 
Marta

18 komentarze:

Basia8212 pisze...

Fajna ta sukienka:-) Ja też często buszuje po SH:-)A makijaż cudny,jak fajnie operujesz matami,kreska jest cudna a usta- piękny kolor!:***

Sara pisze...

Twoja kreska na oku jest perfekcyjna :)

merczens pisze...

sukienka prześliczna!!!! usta też :D

Żet pisze...

Idealnie w każdym calu! :)

Agusiak747 pisze...

Śliczna kiecuchna :D

Lady In Purplee pisze...

Ciekawie ta szminka wygląda :)

sauria80 pisze...

i właśnie dlatego uwielbiam SH! :)

guinessi pisze...

az mam ochotę wybrać się do szmateksu, może tez coś upoluję ;)

paulus6c pisze...

Jejku ale ona śliczna ! :D

Paulina pisze...

piękna sukienka i usta :)

sypa pisze...

ale okazja z tą sukienką, ah :D zazdroszczę, śliczna jest :p
makijaż świetny ;)

Turkusoowa pisze...

makijaż piękny,pasuje idealnie do sukienki :)

(poza tym fajny blog,taki troszkę podobny do mojego,bo niebieski:D)

pozdrawiam :))

*Natalia* pisze...

Cudowny makijaż!

MadameBijou pisze...

można sobie pozwolić na paletkę za 9 zł :) świetne usta! modne w tym sezonie bardzo, ale nie pasują do mojej karnacji, bo już się na nie przymierzałam :) ślicznie w nich wyglądasz!
pozdrawiam.
MadameBijou

Cat Girl pisze...

świetna zdobycz :D ale usta mi sie nie podobaja (chodzi o marchewkowy kolor ) :)

Yuki. pisze...

Śliczna sukienka, uwielbiam kwiatowe wzorki ;)

adrianna pisze...

miałaś farta z sukienką no i marchewkowe usta świetnie do niej pasują :)

Say me Justine pisze...

To cos dla mnie:) Super!Obserwuje i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook