Złota pomarańcza z odrobiną wrzosu.

Po raz kolejny sięgam po w gruncie rzeczy nielubianą przeze mnie paletkę 120 cieni. Może w końcu się do niej przekonam? :)
Dzisiejszy makijaż radosny, mam wrażenie, że bardzo twarzowy. Podoba mi się :) A Wam??





Kosmetyki użyte :
  •  podkład Pharmaceris
  • korektor pod oczy Catrice
  • puder Almay
  • bronzer Creamylicious Essence
  • rozświetlacz e.l.f.
  • baza pod cienie ArtDeco
  • cienie z palety 120 cieni
  • liner brązowy z Essence nr 02
  • czarna kredka Avon
  • tusz SuperShock Max Avon
  • pomadka Golden Rose 121
Pozdrawiam gorąco, 
Marta :)

25 komentarze:

fiska pisze...

Piękny makijaz! :)
a paleta tych 120 cieni ma jakas nazwe? Bo kolorek ladnie sie prezentuje :)
pozdrawiam

Awforsaken pisze...

ja się bardzo zawiodłam na tej palecie ;/

Chanel pisze...

piękna żółć :)

merczens pisze...

świetny makijaż :))

guinessi pisze...

ojj! super Ci w tej musztardzie!

Electric_Girl pisze...

Śliczny makijaż :D

Motylica pisze...

Świetnie wyszedł! Mnie takie kolory zupełnie nie pasują w moim mniemaniu. :p

Basia8212 pisze...

Świetny!I piękna kreska na oku;-)buziaki

Agusiak747 pisze...

Tobie bardzo pasuje :)

ewwwa pisze...

Bardzo ładny i pozytywny!

Kaśq. pisze...

swietny cien :D

Beauty Wizaz pisze...

mi też się podoba, dobrze bym się czuła w takim makijażu, recenzję korektora z Catrice chętnie poczytam :)

doma.123 pisze...

pięknie! :) Super kolory i bardzo precyzyjna kreska!

Żet pisze...

Cudownie!! :D:D Ja też nie lubię tej palety 120 cieni... ;/ A tak o nią zabiegałam kiedyś... ;)

Independent Woman pisze...

Dziękuję dziewczyny za wszystkie miłe komentarze :)
fiska - moja jest z firmy LancrOne :)

lolita76548 pisze...

Pięknie!

SmoothCriminal pisze...

pięknie ci to wyszło ! :)

lidzia007 pisze...

przepiękny makijaż oczu :)

Katsuumi pisze...

Nie powiem- bardzo oryginalny makijaz ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

Lady In Purplee pisze...

Cudnie wyszło i świetnie Ci w takich odcieniach :)

tylkokasia pisze...

Ogromnie podoba mi się ten makijaż :)))))))

MadameBijou pisze...

bardzo fajnie wyszedł! fajnie, że eksperymentujesz z makijażem. :)
pozdrawiam i zapraszam.
MadameBijou

Martuś pisze...

Do kolorowych makijaży też używam palety 120 cieni :)
Świetny jest! :)

*Natalia* pisze...

Pewnie, że się podoba :)

candice pisze...

Imprezowy, cudny!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook