Złota róża w piękny jesienny dzień :)

Dziś jest taki piękny dzień, więc aż żal byłoby siedzieć w domu. Wybieramy się na spacer. Trzeba aktywnie wykorzystać ostatnie dni wolnego. Od jutra zaczynam studia, mam już plan i powiem szczerze, że nie za ciekawie to wygląda :D Dużo zajęć do późnych godzin. Ale tak jak to moja mama mówi  : "wszystko okaże się w praniu". No właśnie, w praniu.

Jeśli chodzi o makijaż to daje Wam (i sobie w sumie też) odpocząć od Sleeka. Co za dużo to nie zdrowo. Do wykonania tego makijażu wykorzystałam jeden z moich najukochańszych cieni do powiek. Jest to KOBO nr 205 golden rose. Powiem tylko, że dla mnie jest rewelacyjny i bez wad, ponieważ jego temat już dawno się wyczerpał. :) Połączyłam go z brązową kredką, roztartą również bardzo ładnym cieniem z KOBO w kolorze ciemnej, błyszczącej śliwki 209.





Kosmetyki  
: podkład Soraya matujący, korektor KOBO i Catrice, puder Synergen, róż Coralista Benefit, rozświetlacz Palette Pink Celebration YSL, baza pod cienie ArtDeco, cienie KOBO i Inglot, brązowa kredka Astor, biała kredka Basic, tusz do rzęs Astor, błyszczyk Rimmel 


Pozdrawiam ciepło i życzę wspaniałej niedzieli, 
Marta

30 komentarze:

Sara pisze...

Wow! Piękny cień!

lidzia007 pisze...

świetnie!

ewwwa pisze...

Uwielbiam ten cień:) Piekny makijaz:)

nutellaestrela pisze...

Genialnie!:)

Justyna pisze...

bardzo efektowny :)

oczuchmurnosc pisze...

napaliłam sie na niego i niedlugo go zakupie, pretekstem bedzie wesele :D

zoila pisze...

Piękny makijaż. Golden rose to świetny kolor :)

lajfstyle pisze...

Na Twoich powiekach wszystko wygląda oszałamiająco!
Makijaż bardzo mi się podoba i cień u Ciebie wygląda bardzo ładnie, szkoda ze na mnie ciut mniej.. albo i gorzej. Bo to na prawdę piekny kolor!

Powodzenia na studiach :) ja jeszcze mam parę dni wolnego.. uf

Yuki. pisze...

Uwielbiam ten cień, przepiękny!

SmoothCriminal pisze...

pięknie ;))

Badzynka pisze...

Ciekawy mejkapik. Jutro poszukam podobnych kolorów i postaram się go wykonać. :-)
Masz zielone tęczówki?

Daria's makeup pisze...

uwielbiam cień kobo golden rose :D

Lady In Purplee pisze...

Nie mam tego cienia, ale mam kredke jumbo w tym kolorze, cudo :)

adrianna pisze...

cień wygląda na prawdę świetnie, sporo już się o nim naczytałam :) może kiedyś się skuszę, na razie mam sleeki i cieni pod dostatkiem :)

Electric_Girl pisze...

Przepiękny makijaż :D Co raz bardziej zachwyca mnie ten cień kobo golden rose :D

Sleeping_beauty pisze...

Ślicznie się błyszczy. Fajny maiijaż. :)
:D

Zuela pisze...

Świetny makijaż :)

Flower Duchess pisze...

Masz cudowne oczy! Zawsze zazdroszczę dużej ruchomej powieki ;( u mnie jest malutka i muszę kombinować żeby wszystko jakoś w miarę wyglądało.

Paula pisze...

super! bardzo Ci pasują takie kolory :)
swoją drogą piękna chusta! :)

Motylica pisze...

Se se se, mam taką samą kurtkę. ;) Makijaż akurat na słoneczne, jesienne dni. :)

Chanel pisze...

śliczny makijaż :)

merczens pisze...

a jakie studia? :)

Martuś pisze...

Wow! :) Robi wrażenie ;)

calima pisze...

Bardzo mi się podoba !!

guinessi pisze...

nie musisłam czytac opisu :D od razu wiadomo, że to Golden Rose Kobo <3

Babe Jane pisze...

great Eye-Make-Up :)

Turkusoowa pisze...

o kurczę,jestem zachwycona złotą różą! szkoda że mi brzydko w różu,ale Tobie pięknie,bardzo mi się podoba :)

fashonista pisze...

odcień prześliczny, bardzo profesjonalnie zrobiłaś makijaż.

Jeśli masz ochote poczytać o najnowszych trendach zapraszam na www.stworz-swiat.blogspot.com

Pozdrawiam ;)

Monika pisze...

świetny makijaz :)

mamajusta1 pisze...

Golden Rose jest boski miałam go dziś na oku i dałaś Mi pomysł co do niego dołożyć ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook